Saulomo Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei. Jeg skal snart inn til sesjon del to, og jeg driver i tillegg med idrett på høyt nivå. Jeg er meget interessert i å utføre førstegangstjenesten, også en videre utdanning i militæret. Allikevel ønsker jeg å satse på idretten. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si på sesjon, men har tenkt å fortelle dem det som det er. Hvordan er det med forsvaret og satsing på idrett? Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fortell sesjonsoffiseren som det er. Du kan sikkert søke på en idrettsassistentstilling og gjerne i fremtiden ta utdanning å bli idrettsoffiser? Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vel, du har jo vanligvis rundt 8 timer om dagen til rådighet hvor du kan trene på idretten din, bortsett fra rekrutten. Hva du gjør på fritiden din bryr ikke forsvaret seg så mye om, så hvis du finner et idrettslag som driver med din idrett, så går det nok fint å melde seg inn der. Lenke til kommentar
Zaoin Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 vist du er VELDIG god i idrett kan du søke deg til Hærens spesialjegerkomando og prøve deg der ;P du sier på sesjon to at du er ivrig etter å bruke kroppen my siden du er en "idrettsperson", og at du vil gjøre karriere Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 veldig god i idrett hjelper ikke på FSK/hjk sure du greier de innledende prøvene men det er ikke kroppen som knekker det er psyken man må virkelig ville bli med i fsk/hjk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå