Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 kor tid kommer den til S2????? November Lenke til kommentar
johssa Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Smooooth! Forsøkte først OTA men ble plassert i køen. Kjørte Kies og fikk den glatt over. JB gir ellers litt mer tilgjengelig Ram=833mb, mot ca 760 før. Lenke til kommentar
Samsung Not 2 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 kor tid kommer den til S2?????November Oki kult Lenke til kommentar
robot Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 får ikke oppdatert min s3 hverken gjennom ota eller kies som streiket fulstendiig. :-(. Lenke til kommentar
NhanVuong Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slapp ventekøen siden jeg oppdaterte via Kies! Anbefaler dette. "Project butter" har virkelig ført til merkbare forskjeller. Alt flyter mye bedre og mobilen har blitt svært responsiv på touch. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Merker også stor forskjell etter den nye oppdateringen! Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. Jeg hadde HTC tidligere. Oppdatering via nettet krasjet i 100% av tilfellene. Det skjer også på samtlige av de andre HTC jeg har prøvd dette på, så takke meg til Kies sammenliknet med HTC på det punktet (Man trenger ikke bruke Kies, det er bare en av mange kilder man KAN bruke). Forøvrig ser jeg ikke helt poenget ditt med "først nå"? http://www.engadget....ean-one-series/ Ser at jeg tok feil av 4.0.4 og 4.1.1. Ellers har jeg aldri hatt problemer med å oppgradere direkte via nett (WLAN), hverken med HTC Desire eller One X. Ok, ja det begynner å bli en del versjoner. 4.0.4 er Ice Cream Sandwich (det gjelder alle 4.0.X-versjoner) mens Jelly Bean er alle 4.1.X. Ellers skal første 4.2 Key Lime Pie være på plass allerede førskommende mandag om vi skal tro ryktebørsen. Vi får se hvor lang tid Omega-teamet bruker på å mekke en stabil ROM til S3 basert på 4.2. 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg får ikke oppdatert hverken via OTA eller Kies. Telefonen er operatørlåst til Telenor. Må man f.eks ha sim-kort installert for å oppdatere? Jeg bruker til daglig iPhone 5, og det sim-kortet passer ikke i S3. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg får ikke oppdatert hverken via OTA eller Kies. Telefonen er operatørlåst til Telenor. Du får ikke oppdatert før Telenor slipper sin variant av JB. Denne kommer senere enn den generelle versjonen vi andre bruker. Du må ikke ha SIM i telefonen for å oppgradere. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva er det Telenor skal legge til? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 http://www.digi.no/882866/telenor-inn-i-android-market De har noen egne betalingsløsninger og apper. Det er vel spesielt nettbank de har bedre støtte for enn standard. Lenke til kommentar
Cougar69 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kan man erstatte Telenor varianten med en standard variant på en telefon som er låst? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det skal ikke være noe i veien for å flashe ny ROM. Her finner du ROM og guider. Nordisk=NEE http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-I9300&pcode=NEE&os=1&type=1#firmware Lenke til kommentar
Cougar69 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Takk skal du ha, skal prøve det ut. Kan jeg gå tilbake til Telenor versjonen (via Kies) dersom nødvendig? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Du må vel bruke Odin for å endre den tilbake til TEN, men det er samme prosedyre som du bruker om du bytter nå. Endret 26. oktober 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
golagha Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det skal ikke være noe i veien for å flashe ny ROM.Her finner du ROM og guider. Nordisk=NEEhttp://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-I9300&pcode=NEE&os=1&type=1#firmware Damnnnnn, råbra side. Har alltid googlet meg(ihjel) og søkt i xda etter firmware. Selv om XDA også er oppegående så er denne siden meget oversiktig. ekstremt bra. Takker og bukker. 1 Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har hatt problemer med heptic feedbacken på hjem og back knappen? Etter oppdatering via Kies så er det ikke heptic feedback selv om det står på i menyen. Det virker med tastaturet. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Får noen av dere denne meldingen når dere prøver å oppdatere? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Får noen av dere denne meldingen når dere prøver å oppdatere? Ja bruk Kies programvaren fra www.samsung.no Er en link under oppgrader android. Du må koble den til pc med kabel. Hyggelig om du gir tilbakemelding på om du mister heptic feeback på meny og hjem tasten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Haptic fungerer på de tre tastene foran på min hvertfall. Sjekk innstillinger for lyd i systemmenyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg