Kurt Lekanger Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 De første brukerne har allerede fått oppdateringen. Jelly Bean til Galaxy S III er ute Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hadde egentlig bestemt meg for å selge dette rælet av en telefon, men nå som den faktisk har kommet så får jeg vel gi den noen uker til å se om den blir mer levelig. 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Driver å installer nå! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kies påstår at jeg har siste firmware, telefonen forteller meg også at det ikke er noen oppdatering tilgjengelig. :/ Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hadde egentlig bestemt meg for å selge dette rælet av en telefon, men nå som den faktisk har kommet så får jeg vel gi den noen uker til å se om den blir mer levelig. Hva er det som gjør telefonen til et ræl? Spent på svar. Jeg for min del fikk oppdateringen via KIES for noen minutter siden Gleder meg! Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 OTA serveren er tydeligvis overbelastet, men gjennom Kies dumpa 4.1.1 ned ganske kjapt. Lenke til kommentar
uze Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kies påstår at jeg har siste firmware, telefonen forteller meg også at det ikke er noen oppdatering tilgjengelig. :/ De telefonene vi har tilgjengelig i redaksjonen har fortsatt ikke fått noen oppdatering, men det skyldes at oppdateringene rulles ut til rundt 10 prosent av brukerne av gangen i starten, og så øker man på etter hvert. Dette for at ikke serverne skal knekke sammen. Står klart og tydelig i artikklen! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Det står ikke klart og tydelig i artikkelen at det rulles ut gradvis via Kies også. OTA rulles alltid ut gradvis. Det er vel, såvidt jeg vet, normalt at det dukker opp kjapt i Kies. Endret 25. oktober 2012 av Aasgaard Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Funket ikke over Wi-Fi hos meg, men den var tilgjengelig via Kies så Jelly Bean er allerede installert! Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har kjørt JB på S3 i 2 måneder. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656 Jeg bruker forøvrig ikke Kies som IMO er nesten like lunefull som itunes. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Da er oppgraderingen på vei ned hos meg! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 ....er selvfølgelig fordi jeg har en telefon fra Telenor. Er det grei skuring å flashe disse med en "ren" nordisk ROM? Telenor-rælet hadde det vært godt å slippe uansett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er det grei skuring å flashe disse med en "ren" nordisk ROM? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. Hva mener du? HTC har da ikke fått Jelly Bean enda? Du MÅ ikke bruke Kies for og laste end JB, men det kan være en fordel for å slippe kø. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. Jeg hadde HTC tidligere. Oppdatering via nettet krasjet i 100% av tilfellene. Det skjer også på samtlige av de andre HTC jeg har prøvd dette på, så takke meg til Kies sammenliknet med HTC på det punktet (Man trenger ikke bruke Kies, det er bare en av mange kilder man KAN bruke). Forøvrig ser jeg ikke helt poenget ditt med "først nå"? http://www.engadget....ean-one-series/ Selv laster jeg oppdagteringene inn på telefonen fra en PC som om den var en harddisk, og kjører installering. Funker hver eneste gang. Jeg har forøvrig testet 13 ulike JB-roms, samtlige laget av Samsung for Galaxy S3. Det at teleoperatørene står i veien for oppdateringene er ikke noe unikt for Samsung. Endret 25. oktober 2012 av Snickers-is Lenke til kommentar
Samsung Not 2 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Samsung Not 2 Windows 8 rt kommer snart kilder fra export Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. Jeg hadde HTC tidligere. Oppdatering via nettet krasjet i 100% av tilfellene. Det skjer også på samtlige av de andre HTC jeg har prøvd dette på, så takke meg til Kies sammenliknet med HTC på det punktet (Man trenger ikke bruke Kies, det er bare en av mange kilder man KAN bruke). Forøvrig ser jeg ikke helt poenget ditt med "først nå"? http://www.engadget....ean-one-series/ Ser at jeg tok feil av 4.0.4 og 4.1.1. Ellers har jeg aldri hatt problemer med å oppgradere direkte via nett (WLAN), hverken med HTC Desire eller One X. Lenke til kommentar
Samsung Not 2 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 kor tid kommer den til S2????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg