Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tilfredstille jente

bakeprell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. :)

Havner jeg i en seng med ei jente og jeg vil avslutte så raskt som mulig uten å "rømme". Så skal jeg spørre om det. Mer tilfeldig turn off skal en leite lenge etter.

Meg: Du vil ikke smake på det klissete greiene jeg dro ut fra musa di'a?

uhmhm schhhmaaaker gotthh!

ja mister melk stemmen..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. :)

Havner jeg i en seng med ei jente og jeg vil avslutte så raskt som mulig uten å "rømme". Så skal jeg spørre om det. Mer tilfeldig turn off skal en leite lenge etter.

Meg: Du vil ikke smake på det klissete greiene jeg dro ut fra musa di'a?

uhmhm schhhmaaaker gotthh!

ja mister melk stemmen..

Haha lo godt av dette !!

Men viktig å spørr ja men tror de fleste jenter sier ifra når en klissete finger kommer mot munnen deres, hvis de ikke liker det.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Hvor man sier at grensene går og hvor grensene faktisk går er to forskjellige steder. Spør du over en kald Grandiosa kan du få et nei, spør du i kampens hete kan du få et ja. En liten bakdel er at selve det å spørre i kampens hete kan sette hele kampen på spill. Stiller du et direkte spørsmål og får et nei kan det være en nedtur for begge. Viser du tydelig hvilken finger du bruker og tilbyr henne å slikke på den og en annen har du fortsatt gitt henne valget, men du unngår en negativ faktor. Så får du bare prøve å huske hvilken finger som var brukt til hva. Fargebånd kan brukes om du er skikkelig vimsete og glemsk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...