bakeprell Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei diskusjonister! Liker jenter å smake på sine egne "safter" når de blir fingret? Altså la de slikke fingre? Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. oktober 2012 Deeeet er veldig individuelt. Spør på forhånd. For GUDS SKYLD SPØR PÅ FORHÅND! 10 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Så fremt du har rene hender i utgangspunktet er det fair 'nuff, men det letteste vil selvsagt være å spørre den aktuelle kandidaten din 1 Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Sett deg selv i situasjonen, liker du det, nei? Å tenkte det. Nå hvorfor i alle dager skulle jenter like det da? 3 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Sett deg selv i situasjonen, liker du det, nei? Å tenkte det. Nå hvorfor i alle dager skulle jenter like det da? Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. 2 Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. Havner jeg i en seng med ei jente og jeg vil avslutte så raskt som mulig uten å "rømme". Så skal jeg spørre om det. Mer tilfeldig turn off skal en leite lenge etter. Meg: Du vil ikke smake på det klissete greiene jeg dro ut fra musa di'a? uhmhm schhhmaaaker gotthh! ja mister melk stemmen.. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. De er det, derfor må man spørre. Ville du likt det hvis du kom i munnen min og jeg så skulle bare gitt deg ett vått kyss ut av det blå?? 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvorfor spør du meg om dette? Er jo enig i at man må spørre. Men er forskjell på HVORDAN man spør personen. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Fordi at folk er forskjellige, har møtt jenter som liker dette veldig godt, og jenter som syns det er ekkelt. Havner jeg i en seng med ei jente og jeg vil avslutte så raskt som mulig uten å "rømme". Så skal jeg spørre om det. Mer tilfeldig turn off skal en leite lenge etter. Meg: Du vil ikke smake på det klissete greiene jeg dro ut fra musa di'a? uhmhm schhhmaaaker gotthh! ja mister melk stemmen.. Haha lo godt av dette !! Men viktig å spørr ja men tror de fleste jenter sier ifra når en klissete finger kommer mot munnen deres, hvis de ikke liker det. Endret 31. oktober 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvor man sier at grensene går og hvor grensene faktisk går er to forskjellige steder. Spør du over en kald Grandiosa kan du få et nei, spør du i kampens hete kan du få et ja. En liten bakdel er at selve det å spørre i kampens hete kan sette hele kampen på spill. Stiller du et direkte spørsmål og får et nei kan det være en nedtur for begge. Viser du tydelig hvilken finger du bruker og tilbyr henne å slikke på den og en annen har du fortsatt gitt henne valget, men du unngår en negativ faktor. Så får du bare prøve å huske hvilken finger som var brukt til hva. Fargebånd kan brukes om du er skikkelig vimsete og glemsk. 6 Lenke til kommentar
Tsaft Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 fingre henne i ræva og så ta fingern i munnen hennes. det er en sikker vinner 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg