Gå til innhold

Hjelp i blueshift

Anbefalte innlegg

Hei

driver å spiller en gammel traver, men nå har jeg kommet til en plass hvor jeg har glemt hvordan man kommer videre, blir ganske irritert av å ikke komme lengre etter timesvis med leting.

plassen jeg er på er slik, jeg blir sendt ned i kjellern av en eller annen forsker (rosenberg?) for å hente en powercell, der nede går alt bra, helt til jeg kommer til en dør til kjølesystemet, med sprengladninger på, men jeg får ikke sprengt den, for ledningen er av.

går jeg litt lengre kommer jeg til ett "basseng" fyllt med kjølevæske, i vannet er det noen tønner, men de står for langt unna hverandre til at jeg kan hoppe fra tønne til tønne.

jeg kan også gå tilbake, til ett rom der det nærmest er to fosser av kjølevæske, der er det to heiser, en på hver side av rommet, men de sitter for høyt til at jeg kan nå dem.

noe som vet hvor jeg er og hva jeg skal gjøre?

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke husker helt feil så skal du først dytte en tønne inn mellom de to løse delene av ledningen slik at disse blir forbundet, spreng deretter døra. Så må du få tømt bassenget før du hopper uti og dytter tønnene på plass slik at du kan bruke dem som en "bru". Deretter fyller du bassenget igjen og går/hopper over "brua".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...