turak Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter en bærbar multimedia (film) PC til lavest mulig pris, er ikke så utrolig teknisk anlagt så er ikke helt 100% på hva jeg leter etter.. PC'n skal brukes til og se på 1080p HD filmer på top ned til DVD på bunnen, samtidig skal den brukes på en båt noe som kan ha uheldige følger.. Derfor prøver jeg og skaffe den litt billig (finn,qxl .. Etc) Er ikke ute etter at noen skal finne pc'n til meg, men om noen kunne hjulpet meg med minimum specs for problemfri avspilling ville det vært mer en nok Takk på forhånd Endret 25. oktober 2012 av turak Lenke til kommentar
turak Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Leste ikke retningslinjene, beklager.. Pris er en veldig variabel, jeg håper og finne et kupp på finn til 1000-2000, men hvis det kreves en ny PC til 4000 for og kunne se 1080(pga at jeg har filmer i dette formatet) så skremmer ikke det meg. Alt annet er stort sett irelevant så lenge PC funker, har en flat skjerm hjemme så vil antageligvis bruke den til youtube/netflix vis HDMI når jeg kommer hjem. Endret 25. oktober 2012 av turak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå