CrispyBlowfish Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 er 173 høy og veier 77kilo. (veide 85 for drøyt par mnd siden!) Hei! Jeg begynte å gå ned i vekt for ca 1,5 -2mnd siden og har gått veldig bra til nå. (Gått ned nesten 10kilo! *stolt) men en ting jeg sliter med å få i meg er protein.. og SKAL begynne å trene på et trenings studio nå til mandag Derfor lurer jeg på om det er noe bra protein tilskudd som kunne hjulpet meg med dette. Jeg vil ha et protein tilskudd som går i vann.. Siden jeg greier rett og slett ikke å like melk, hver gang så blir jeg veldig kvalm. SÅ hadde vært veldig fint om jeg kunne finne noe som går bra med det å slanke seg og et tilskudd som går bra med å bygge muskler! Takker for all hjelp, og om det er noe mer dere lurer på så spørr gjerne. - Robin Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-59 Her er et fint tilbud, med et helt greit proteinpulver til helt grei pris, samt at du får med et ekstra produkt på kjøpet. Jeg anbefaler Anabolic BCAA. Vet ikke hvordan det smaker blandet med vann, men jordbærsmaken er i hvert fall helt grei i melk. Går sikkert i vann også . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå