Gå til innhold

Her er en post helt motsatt av hva dere er vant med

Anbefalte innlegg

Det der med posene går nå begge veier og er en prinsippsak for mange.

Ufattelig at ikke Rimi, Rema osv kan gi meg et par poser når jeg har handla for hundrevis av kroner. For det første koster disse posene butikkene noen få ører, for det andre går du ut av butikken som en levende reklameplakat.

Heller 100 kroner i støtte til Røde Kors på spilleautomaten mot 50 øre i lomma til multimillionærene Hagen og Reitan.... mener nå jeg.

Må få si at jeg selv mer eller mindre aldri har putta ei krone på en spilleautomat, ei heller kipa til meg en gratis pose.

Rune.

Helt enig :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: JEG BETALER VARENE FØRST, OG ETTER PÅ SÅ SPØR JEG OM POSE  :p  :D LURT IKKE SANT??!!!! HAHAHA

Og hva om dama/mannen i kassa spør om du vil ha pose før du har betalt? Hvis du da sier nei, og deretter spør etter pose, er det du som er minst "moralsk". Bare for å slenge meg på posedebatten... skjønner at mange butikker vil ha betalt for posene, spesielt hvis de bruker noen hundre tusen i året på poser. I tillegg motvirker vi forsøpling, og hvis man ikke vil betale for pose, så tar man med seg pose, sekk e.l. hjemmefra... jeg tar med meg en liten sekk som jeg stapper alt nedi. Sparer penger, og sparer miljøet.

Lenke til kommentar

Noen få ting: Hos Smart Club får de ansatte STRENG beskjed om at de skal ta betalt for bæreposer, fordi de taper "ca. 1000000 kroner i året" på gratis poser... Nå skal jeg ikke diskutere marginaler i matbransjen, men en slik mentalitet er latterlig! :roll:

Hos ultra er det motsatt: om en kunde ber om en ekstra bærepose e.l, får h*n denne gratis....

Vi praktiserer gratis poser i butikken hos oss... Synes det er bra at folk frivillig går rundt med reklame for oss, jeg.... :lol:

Uansett: det som var poenget i tråden: Jeg er helt enig. Koselige/hyggelige kunder blir bedre behandlet. Skulle likt å møte den som klarer å behandle ALLE mennesker likt, sure som blide... Tror ikke det er mulig... Klagende kunder med "jeg-vil-ikke-leke-med-deg-mentaliteten" er horrible å ha med å gjøre... De er gjerne belærende, og det er ikke gøy med slike folk :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg kunne heller ikke finne noen eksempler på noen som var så dumme at de hadde puttet kjæledyret sitt i mikrobølgeovnen av uvitenhet. Bare eksempler på bevisst dyreplageri. Det er noe helt annet.

Jeg mener ganske bestemt at det var en sak om det i USA om en dama som gikk til sak fordi hun drepte katta/hunden på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...