Borger___ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Rart at ingen har svart på dette tidligere. Det er jo bare å endre DNS manuelt. DNS1: 190.14.36.117 DNS2: 206.214.214.28 Takk for inspill. Kunne du forklare prosessen steg for steg? (hvor gjøres instillingene osv.) Er litt newbie på de greiene der.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Takk for inspill. Kunne du forklare prosessen steg for steg? (hvor gjøres instillingene osv.) Er litt newbie på de greiene der.. Hvilken enhet skal du endre DNS på da? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Hvilken enhet trenger jeg å endre DNS på da for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du gjør det på PS3. Har ikke konsollen i nærheten akkurat nå, så dette blir etter hukommelsen. Gå inn på nettverksinnstillinger, og velg tilknytningspunktet du bruker. Istedetfor å bruke Auto på innstillingene, må du trykke manuelt. Du bare trykker videre på hvert valg hvis du ikke vil endre på noe. DNS vil være et av valgene som kommer opp, og der skriver du inn tallene jeg postet tidligere. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Eller bare gjøre et lite søk på internett: http://youtu.be/5Ql5bp_lGgk Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan vil dette påvirke online-spilling, PSN, etc.? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Liten forskjell. Du kan benchmarke DNS med namebench. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tenkte mer i retning at du blir sendt til den amerikanske sjappa og amerikanske spillservere. Gjør ikke det altså? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Godt spørsmål. Du får prøve å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Er det ikke komplisert å "aktivere" denne unblock-greia med instillinger på maskin osv,? Eller er det bare å registrere seg på norsk trial, skrive inn mail adressa si på unblock siden, få en e-post, trykke på link så er man igang? Ps: Er det ingen streaming tjenester som streamer reality greier (The apprentice og andre ABC serier) ? jeg bruker unblock us. det koster ca 30 kr i måneden. om du vil ha gratis kan du laste ned en add on til nettleseren din som er gratis. den heter media hint. visst du søker på google feks: media hint for chrome/firefox osv.. så kommer det opp. jeg brukte det først men plutselig funket det ikke lengre så nå bruker jeg unblock-us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå