Gå til innhold

Netflix vs hbo go , norsk eller utendlandsk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. WD vet jeg ikke, da jeg ikke engang vet hva det er. Men det er hovedsakelig på firefox det er. Jeg tror også at de har en applikasjon på chrome også, men jeg foretrekker firefox isteden jeg. Hadde vært kult om det kom til mobil, og andre tjenester i tillegg, men jeg tviler på at det er med det første. Du kan jo prøve unblock-us en liten stund. Da får du amerikansk på alt du har.

Lenke til kommentar

Jepp. Er mange serier jeg ser på, og ville vært kjipt å ikke få sett den. Ser aldri på norsk lenger. Prøver å venne meg til å se uten tekst. Om jeg har med, leser jeg det uansett. Nå sliter jeg med å finne ut hvor jeg skal ha øyne, siden jeg ikke har dem på teksten lenger :p

Lenke til kommentar

Okapi: Wd tv live er jo bare en mediaboks, ikke en smart boks, dvs du kan jo ikke ha noe apps på den? (ikke på min iafall, bruker den bare for å putte inn usb penna). Fant du en løsning, feks. med ps3? Eller blir det smart-tv investering?

Everygamegamer: Hvorfan funker denne aktiveringen i firefox? Du har en firefox app på smart tvn, som du går inn på, klikker på noe, så åpner du bare netflix appen å da er det full access?

Lurer også på hva konsekvensen er hvis man ikke streamer HD med veldig høy hastighet (som noen nevnte tidligere i tråden her). Er det at det hakker, eller at det stopper å "buffrer" av og til? Kan man som på youtube sette på pause, å "loade" filmen inn før man ser, for å slippe evt buffring?

Lenke til kommentar

Borger: Jeg installerte Firefox på pcen. Der søkte jeg etter tillegget kalt "mediahint", og aktivere det. Etter dette, hadde jeg amerikansk, og jeg har ikke brukt den norske siden.

Men hvorvidt det går på tven vet jeg ikke, da jeg kobler pc opp mot tven :)

Angående loading er dette litt dårlig. Du kan ikke loade hele filmen, men bare en stund framover. Og det blir ikke veldig hakkete, men det blir som på youtube. Har du derimot midt i mellom forskjelligkvalitet, kan den bytte i mellom de to, og da blir det ganske hakkete, og dårlig framerate.

Men du trenger ikke så veldig bra nett. Jeg får spilt i HD på 5-6 mb/s. Har du det, kan du nesten få alt med HD, men du må kanskje bufre litt i starten.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...