Okapi Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Finnes det en løsning tilsvarende Media Hint for PS3 og/eller WD TV Live? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Nei. WD vet jeg ikke, da jeg ikke engang vet hva det er. Men det er hovedsakelig på firefox det er. Jeg tror også at de har en applikasjon på chrome også, men jeg foretrekker firefox isteden jeg. Hadde vært kult om det kom til mobil, og andre tjenester i tillegg, men jeg tviler på at det er med det første. Du kan jo prøve unblock-us en liten stund. Da får du amerikansk på alt du har. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Min stasjonære er langt vekk, og laptopen er ikke i nærheten av å greie 1080p, er derfor jeg spør. Bruker PS3 som avspiller nå, og kjenner en som har en WD TV Live (omtrent det samme som Apple TV) til slikt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ok, daså. Men hvordan funker ikke laptopen din? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Den er rett og slett for svak, bare hakker. Er snakk om en billigmaskin med AMD Brazos. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 R.I.P Netflix med MediaHint <,3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 R.I.P Netflix med MediaHint <,3 What? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ikke lengre tilgang til amerikansk Netflix via Media Hint hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ikke lengre tilgang til amerikansk Netflix via Media Hint hos meg i alle fall. Det var en feil fra mediahint sine sider. De har fiksa det. Reinstaller greia. Jeg ser sesong 6 av how i met your mother på amerikansk nå Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nice. Trodde at kanskje Netflix Norge gjorde noe med det og sperra det eller noe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nei, det var mange som mistenkte det. Media hint forklarte seg, og sa det var en feil fra deres side Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jepp. Er mange serier jeg ser på, og ville vært kjipt å ikke få sett den. Ser aldri på norsk lenger. Prøver å venne meg til å se uten tekst. Om jeg har med, leser jeg det uansett. Nå sliter jeg med å finne ut hvor jeg skal ha øyne, siden jeg ikke har dem på teksten lenger Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg personlig liker å ha engelsk tekst, for da kan jeg gløtte ned hvis det er noe som blir sagt jeg ikke fullstendig oppfatter, men føler meg samtidig ikke tvungen til å lese all teksten! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er nettop det som skjer med meg! Men når jeg har teksten av, blir det også lettere å forstå engelsk. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Okapi: Wd tv live er jo bare en mediaboks, ikke en smart boks, dvs du kan jo ikke ha noe apps på den? (ikke på min iafall, bruker den bare for å putte inn usb penna). Fant du en løsning, feks. med ps3? Eller blir det smart-tv investering? Everygamegamer: Hvorfan funker denne aktiveringen i firefox? Du har en firefox app på smart tvn, som du går inn på, klikker på noe, så åpner du bare netflix appen å da er det full access? Lurer også på hva konsekvensen er hvis man ikke streamer HD med veldig høy hastighet (som noen nevnte tidligere i tråden her). Er det at det hakker, eller at det stopper å "buffrer" av og til? Kan man som på youtube sette på pause, å "loade" filmen inn før man ser, for å slippe evt buffring? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Borger: Jeg installerte Firefox på pcen. Der søkte jeg etter tillegget kalt "mediahint", og aktivere det. Etter dette, hadde jeg amerikansk, og jeg har ikke brukt den norske siden. Men hvorvidt det går på tven vet jeg ikke, da jeg kobler pc opp mot tven Angående loading er dette litt dårlig. Du kan ikke loade hele filmen, men bare en stund framover. Og det blir ikke veldig hakkete, men det blir som på youtube. Har du derimot midt i mellom forskjelligkvalitet, kan den bytte i mellom de to, og da blir det ganske hakkete, og dårlig framerate. Men du trenger ikke så veldig bra nett. Jeg får spilt i HD på 5-6 mb/s. Har du det, kan du nesten få alt med HD, men du må kanskje bufre litt i starten. Endret 28. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Finnes det en løsning tilsvarende Media Hint for PS3 og/eller WD TV Live? Rart at ingen har svart på dette tidligere. Det er jo bare å endre DNS manuelt. DNS1: 190.14.36.117 DNS2: 206.214.214.28 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rart at ingen har svart på dette tidligere. Det er jo bare å endre DNS manuelt. DNS1: 190.14.36.117 DNS2: 206.214.214.28 Interessant! Skal prøves ut så snart jeg får sjansen. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har brukt det siden oktober selv, så det er ikke noe å lure på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå