Xprez Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei, har byttet fra telenor til chess og kom over et kinkig problem nå, jeg har en huawei u8800 som kjører aurora ics som da er låst til telenor, så jeg får opp skjermbilet for å smelle inn opplåsningskoden som jeg da var på telenor sine nettsider og fant med imei koden til telefonen og skriver inn den men alt jeg får opp er unsuccsessful. Noen som har opplevd noe lignenede? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) ... edit: ring Telenor for å få operatørlåskoden. Om det er bindingstid på mobilen så må du nok ut med en egenandel Endret 24. oktober 2012 av spetter Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er feil, man får åpnet gratis Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 ja telefonen er over 1 år gammes så jeg gikk inn på http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/ la inn imei og fikk en opplåsnings kode, problemet ligger i at telefonen ikke godtar den ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå