Gå til innhold

WinXP boot-up utility ting

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har akkuratt fått alt opp å gå igjen etter en nyinstallering av systemet. Jeg husker tydelig at jeg lastet ned og brukte et verktøy fra Microsoft som analyserte hva som hender under booting og deretter gjorde noen små endringer for å minske boot-up time. Men jeg husker ikke hva det heter.

Etter å ha googlet litt, har jeg så langt bare funnet masse tredje-parts programmer som koster penger. Jeg vil ha den som MICROSOFT selv har laga. Noen som kan hjelpe???

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn så fikk jeg blåskjerm rett etter jeg hadde startet på nytt og logget meg på. Denne kom også i sikkermodus, så en systemgjenoppretting var eneste løsning å få ting i orden igjen. Heller et par ekstra sekunder oppstartstid enn et system som ikke fungerer i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn så fikk jeg blåskjerm rett etter jeg hadde startet på nytt og logget meg på. Denne kom også i sikkermodus, så en systemgjenoppretting var eneste løsning å få ting i orden igjen. Heller et par ekstra sekunder oppstartstid enn et system som ikke fungerer i det hele tatt...

Dette kan vel muligens være årsaken til at programmet er midlertidig utilgjengelig hos Microsoft. Selv har jeg aldri hatt problemer med dette.

Lenke til kommentar

jeg var fan av å ta systemgjennoppretting før, men det er jeg ikke nå lenger siden at det er så mye som blir f***ka hvis man gjør det i XP. denne funskjonen finnes ikke i Win 2000 iallefall.

jeg for min del hater å formatere fra nå av. la inn 2000 på hovedpc`en min for siste gang i dag, også blir det XP i morra tenker jeg, må vel ta en liten format på laptoppen i løpet av morra dagen også for se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...