OdinTheGod Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Usikker på om dette er rette plass. Men. Jeg fant ikke noe bedre. Jeg er på en evig jakt etter det perfekte headsett til mobilen min. Jeg har hatt Iphone i alle år. Og i alle år har jeg lett etter ett stereo headsett som både er trådløst og fungerer som handsfree. Jeg er ikke ute etter den perfekte avspilling av musikk siden jeg nesten utelukket bare hører på lydbøker. Jeg storkoser meg med lydbøker over alt. Og spesielt når jeg arbeider eller kjører. Nå har jeg kuttet eller slitt av en del ledninger og er lei akkurat det. Samtidig som at jeg må kunne bruke headsett til handsfree. Jeg har uten unntak opplevd problemer med stereoheadsett når det gjelder lyd. Og da kun i fra meg. Enten så filtrerer ikke settet bort støy, slik at den jeg ringer til hører alt annet enn meg. Eller så høres det ut som om jeg er langt borte... Ellers må headsett ikke være for stort (lettest mulig), ikke plugge ørene helt igjen. Noe Lyd utenfra bør kunne slippe igjennom. Lang spilletid er jo ett stort pluss. Men. Kjøper gjerne to gode headsett med kort batteritid enn ett dårlig med lang batteritid ;-) Finnes det noe slikt? Noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå