Øystein.F. Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ny vanskegrad og betre kamera i Resident Evil 6. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dette mener jeg da at vi fikk vite for lenge siden. Uansett greit at de åpner spillet helt fra begynnelsen. Adas kampanje har jo aldri vært noen hemlighet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Syns at Ada sin var låst var faktisk passende. Måtte runde de 3 vanlige coop campaigns for å spille som Ada og det passet bra egentlig på grunn av storyen til ada som hadde "litt" mere mystikk. Ikke mye, men litt Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Resident Evil 6 er virkelig, virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Intensiteten skiftar mellom det trege, bitande og intense, til eit fyrverkeri av spinnvill action. Nettopp. De spinnville og langdryge action scenene var turn-off for min del. Det blir bare alt for overdrevet. Som en gammel RE fan så liker jeg faktisk både den gamle stilen og den nye (RE4 og RE5). Det er på en måte to helt forskjellige ting, og jeg tar det for hva det er uten å sammenligne for mye. Men med dette spillet derimot så sliter jeg med motivasjonen til å fortsette for å være ærlig... Hadde vært rått med et nytt Resident Evil i god gammel Survival Horror stil neste gang.. Lov å håpe. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 BTW capcom, Please gjør spillet mer voldelig. Når figuren din får en motorsag gjennom halsen så la hodet dette av. Lær av Dead Space 2 som ikke var feig om å vise slike ting. Please capcom. Ikke bynn nu å være totalt fi**e ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå