MrMeteor Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei. Jeg trenger hjelp til å finne den beste stasjonære gamer pc'n man kan finne får opp til 10.000kr eller litt dyrere. Eventuelt den best murlige sammensettningen av pc deler til 10.000kr, det er greit om det blir litt dyrere. Skjerm, Tastatur, data mus o.l. har jeg fra før har planer om å få spillt Assassin's Creed III og Planetside 2. takk Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Snakker vi om ferdigbygget, eller vil du bygge selv? Lenke til kommentar
MrMeteor Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Om jeg faller for en ferdigbygget så har jeg ingenting i mot det. Når det komer til å bygge selv tenker jeg å få noen til å sette den sammen for meg. må bare vite hvilke deler jeg trenger til en ren spill pc. Selv har jeg ikke peiling på hvilke deler som er bra eller hvile færdigbyggde som er den beste til gaming. Så jeg har lyst å få mest murlig ut av pengene til en best mulig spill opplevelse Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hva med noe sånt? Her har du det beste innenfor skjermkort og CPU (hvis du ser bort fra de helt ekstreme CPU-ene som koster 10x så mye). Du har en 120GB SSD til OS og ofte brukte programmer, og i tillegg en HDD på 1TB til å lagre alt av filmer og slikt på. Du får også 8GB RAM, og jeg slang på en CPU-kjøler. Handlelisten er satt sammen på dustinhome.no. Endret 24. oktober 2012 av moby_duck 1 Lenke til kommentar
MrMeteor Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) dette ser flått ut for meg om det er hva som trengs til Assassin's creed III og Planetside 2 og klarer de spillene med bra grafik kvalitet så er vel det mitt i blinken for min del Takk =) da blir neste spørsmål: hvor kan man ta med denne listen å få den satt sammen ? Endret 24. oktober 2012 av MrMeteor Lenke til kommentar
MrMeteor Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Er listen åver på lik linje eller bedre enn http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10618 ? det var den første spill pcen jeg fat i den prisklassen jeg tenker på spørrsmålet er vel: er det en færdig byggd pc som er bedre en listen du har valgt ? Endret 24. oktober 2012 av MrMeteor Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Uansett hvor bra tilbud det er på ferdigbygde maskiner, så er det bedre å bygge selv økonomisk sett. Det jeg satt sammen har litt bedre skjermkort, har CPU som kan overklokkes, har med CPU-kjøler, har bedre PSU, osv. Koster også litt mindre. Det er egentlig veldig enkelt. Hvis du har muligheten til å bygge selv, så gjør du det. Hvis du er helt blind på området og ikke har noen du kjenner som har peiling heller, så finner du en ferdigbygd. Men jeg anbefaler absolutt å prøve å bygge selv, fordi det kan være lærerikt og morsomt, pluss at det er praktisk når PC-en etter hvert trenger oppgradering. Og hvis det er noe du lurer på, så er det bare å spørre her. Vi hjelper gjerne til Listen er som sagt satt sammen på dustinhome.no. Bare skriv inn navnet på delene på bildet og sett opp en handleliste identisk med den jeg lagde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå