Gå til innhold

Amentio.no -- (Webhandel AS) skal man gi + eller - ?

Hva man synes om Amentio.no som webshop  

2 stemmer

1. 1. Skal man gi nettbutikken Amentio.no + (pluss) eller - (minus) ?

• For de som er noe fornøyde (PLUSS) velger denne!
      0
    • For de som er noe misfornøyde (MINUS) velger denne!
      1
    • For de som er helt fornøyde velger denne!
      0
    • For de som er helt misfornøyde velger denne!
      1

Anbefalte innlegg

Har en vare stående i bestilling per kredittkort. Nå synes jeg de tar litt utover hva man kan forvente av god leveringstid. Uten at det har gått ekstremt lang tid, men det finnes forholdsvis mange som klager på leveringstiden deres, samt en del som er kjempefornøyde.

Ved å skrive dem en e-post fikk jeg følgende svar, nå er jeg ikke skråsikker på at jeg la merke til 23.okt ved bestilling, og kanskje jeg var "litt blind for dato-detaljer i bestillingsøyeblikket "og la kun merke ved at det stod skrevet 1-2 dager:

"kan normalt sendes fra oss 1-2 dager etter: 23.10.2012"

At varen enda står uforandret med "venter på varer", gjør meg ikke mindre utålmodig for å si det sånn. Og den detaljen ved ordren ble ikke endret til "venter på varer" før jeg la inn en e-post henvendelse. Ordren stod som åpen en del dager først.

Hvor lenge skal jeg gidde å vente utover den omtrentlige datoen 23. oktober?

Jeg burde jo ha en mulighet å varsle kredittkortselskapet, dersom utålmodigheten til slutt tar overhånd, og sånn sett blokkere pengetransaksjonen. Ville jo helst at Amentio.no fungerte bedre.

F.eks. så ser chat alltid stengt ut, uten at jeg vet det helt sikkert, så ser den stengt ut alle de gangene jeg har sjekket.

De har ingen kontaktnumre å ringe. Alt-i-alt ser kundeservice til å stå med den aller billigste sorten. Altså at man må vente noen dager på å få svar per e-post som ser ut til å være eneste alternative og reelle kontaktmetode.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja vel.

Da har det skjedd en liten endring. Jeg synes fremdeles Amentio.no er ekstremt trege med å gjøre ting. Nå står ordrenr. som ferdigbehandlet, eller rettere sagt med teksten "Ferdig" kun.

Jeg har ikke mottatt noen e-post som gir meg pakkesporingsinfo. og jeg har ikke sett noe tilsvarende side på "Din Side" hos Amentio.no, slik som mange konkurrenter opererer med å vise deg.

Kanskje jeg ser noe mer i morgen? Hva er folks erfaring med Amentio.no når ordren har fått denne "statusen"?

Jeg har sjekket kredittkortet, og det kan være forsinkelser på trekk, men jeg kan ikke se at noe trekk har skjedd nylig.

Hva kan jeg forvente meg videre nå? :hmm:

Endret av G
Lenke til kommentar

Nå har Amentio.no etablert faktura på ordren min. Fremdeles ingen e-post sendt til meg, og ingen sporingsdetaljer for pakken hverken på "Din Side" hos Amentio.no eller per e-post.

Jeg synes det virker nokså svakt av denne nettbutikken.

Lenke til kommentar

31. oktober

Har sjekket "Din Side" hos Amentio.no, og finner ingen forandringer på situasjonen.

Har sjekket e-post, og det er ingen nye e-poster fra Amentio.no

Sjekket så postkassen. Der lå det en boblekonvolutt.

Etter å ha åpnet brevforsendelsen fra Amentio.no finner jeg ut at varen er dårlig pakket.

En boblekonvolutt og "that's it!", det er horribelt og alt for dårlig til å sende en snurredisk på 2,5" i.

Delen er merket riktig, så jeg går ut i fra at varen er riktig plukket. Grunnen til at Amentio.no ble valgt til dette kjøpet var at de er en av få som fører kvalitetsmerket Hitachi på 2,5" snurredisker.

Jeg tror og håper at varen likevel kan ha taklet turen i boblekonvolutt bra, selv om risikoen for støt og dunk kan klemme og ødelegge en så ømfintlig gjenstand er ganske stor "vil jeg tro". Men, jeg er litt usikker her.

Da får jeg gå hen og formatere og dulle med den. :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...