Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei, skal reinstallere windows 7 på pc'n min. Problemet er at jeg ikke husker aktiveringsnøkkelen min, er det noe måte å finne denne på i windows? Har sett noen programmer som hevder de gjør det, men virker veldig sketchy, så noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Har du kjøpt windows PC står lisensnøkkelen ofte på kabinettet/ Under laptop. Husk du må enten bruke riktig recovery DVD eller OEM lisens for å kunne bruke en slik. Har du kjøpt windows lisens er lisensnummeret på plate coveret/esken. Alternativ kan du prøvde: http://www.sevenforums.com/tutorials/153626-product-key-number-windows-7-find-see.html men det er vel ikke lov å bruke slik til piratvirksomhet. Man har ingen garanti for det vil virke etter aktivering igjen. Endret 24. oktober 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Fikk den fra skolen (gjennom DreamSpark), men brukeren min der er ikke aktivert lenger. Men det er litt stress å dra dit å fikse den aktiv igjen, så håpet det var en enklere metode. Takk for linken, skal teste ut "System Information for Windows"! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Derfor har vi NirSoft og hans kjekke småprogrammer, deriblant ProduKey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå