Ameal Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kjøpte nettopp Norton Internet Security 2013 over nettet. I det jeg forsøker å installere programmet får jeg beskjed om at det har oppstått en "uoverkommelig feil". - Har tidligere hatt AVG installert. Dette avinstallerte jeg, og kjørte avg removal etterpå. - Har tidligere hatt Ad-Aware som jeg avinstallerte Lastet også ned NPE.exe. Ingenting skjer i det jeg forsøker å kjøre dette. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 du kan jo starte i sikkermodus "f8" og installere der Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) du kan jo starte i sikkermodus "f8" og installere der Takk for forslaget, Men det endte desverre samme resultat. Får meldingen "henter feillogger" i det jeg forsøker å installere. Lykkes heller ikke å kjøre NPE.exe derfra. Kan legge til at jeg heller ikke klarer å installere Norton Bootable Recovery Tool. Fint om det finnes fler råd her Endret 24. oktober 2012 av Ameal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå