Gå til innhold

[Løst] Cooler til Alienware M14x?


Kimmix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil sikkert hjelpe på støy og temperatur på keyboardet, men du vil ikke få bedre ytelse ;)

 

GPU OG CPU blir ca mellom 60 (min) og 85 max, vil helst ha tempraturene på max 60.. hvis det er mulig.. :)

Det er helt sikkert mulig å få dem såpass lavt ned, men det er en laptop og det er meninga at temperaturene skal være så høye.

Lenke til kommentar

Det vil sikkert hjelpe på støy og temperatur på keyboardet, men du vil ikke få bedre ytelse ;)

 

GPU OG CPU blir ca mellom 60 (min) og 85 max, vil helst ha tempraturene på max 60.. hvis det er mulig.. :)

Det er helt sikkert mulig å få dem såpass lavt ned, men det er en laptop og det er meninga at temperaturene skal være så høye.

 

Hvorfor det? ;o

Når jeg ikke har støvsuget viften for støv på en måned eller 2 så er CPU tempraturene opp mot 98 grader (max)

Lenke til kommentar

Det vil sikkert hjelpe på støy og temperatur på keyboardet, men du vil ikke få bedre ytelse ;)

 

GPU OG CPU blir ca mellom 60 (min) og 85 max, vil helst ha tempraturene på max 60.. hvis det er mulig.. :)

Det er helt sikkert mulig å få dem såpass lavt ned, men det er en laptop og det er meninga at temperaturene skal være så høye.

 

Hvorfor det? ;o

Når jeg ikke har støvsuget viften for støv på en måned eller 2 så er CPU tempraturene opp mot 98 grader (max)

Da er det noe galt, for jeg får ikke i nærheten av så høye temperaturer på min.

Lenke til kommentar

Det vil sikkert hjelpe på støy og temperatur på keyboardet, men du vil ikke få bedre ytelse ;)

 

GPU OG CPU blir ca mellom 60 (min) og 85 max, vil helst ha tempraturene på max 60.. hvis det er mulig.. :)

Det er helt sikkert mulig å få dem såpass lavt ned, men det er en laptop og det er meninga at temperaturene skal være så høye.

 

Hvorfor det? ;o

Når jeg ikke har støvsuget viften for støv på en måned eller 2 så er CPU tempraturene opp mot 98 grader (max)

Da er det noe galt, for jeg får ikke i nærheten av så høye temperaturer på min.

Det har sikkert med tempraturen i rommet og. Bruker vanligvis og være 25 grader inne her. Men har sett tempraturene oppe i 98 grader ja. Har en kompis som har hadd 115 grader.

Lenke til kommentar

Vel, jeg sitter ikke i 0°C og spiller, så det er ikke bare romtemperatur her

 

Jaja, får se om tempraturene blir like høye nå, har nettopp fått skiftet hovedkort i maskinen, vet ikke om det kan gjøre no forandring.. men i såfall tror jeg jeg skal kjøpe meg en sånn cooler, litt snedig egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...