nepz Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hei å hopp. //skriver ut arrayet baklengs $liste = array(20,34,-4,4,5,11,-23); print_r(array_reverse($liste)); echo "Array baklengs: <i>{$liste}</i><br /><br />"; Når jeg har skrevet ut echoen så står det "Array baklengs: Array". Noen som vet hvordan jeg får skrevet ut tallene? Endret 24. oktober 2012 av nepz Lenke til kommentar
Djn Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hva med noe slikt? $liste = array(20,34,-4,4,5,11,-23); $listeBaklengs = implode(",", array_reverse($liste)); echo "Array baklengs: <i>{$listeBaklengs}</i><br/>"; Såvidt jeg kan se er problemet at arrays ikke konverteres til tekst på en smart måte - så du må gjøre det selv, f.eks. med implode. (Eventuelt tror jeg du kan lagre outputen av print_r og bruke den ... sjekk dokumentasjonen om det høres nyttigere ut.) Endret 24. oktober 2012 av Djn 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Problemet er at array ikke er en streng, for å kunne printe ut en array må du bruke foreach eller implode. Du kan kjøre: var_dump / print_r på alle mulige objekter som array / strenger / objekter osv, men det er kun for debug / testing. Lenke til kommentar
nepz Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Løste det.... hadde ikke fått med meg posten til Djn. Takk til begge to. Endret 24. oktober 2012 av nepz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå