anon1408 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en ting (er nok ganske innlysende), men jeg får ikke tak i Freedom Edition av ACIII noen plass, til PC altså. Er det noen som vet hvor jeg kan få det bestilt og sendt til Norge? Jeg mener å ha sett at det var en til PC på ubisoft sin nettbutikk, men nå ligger det bare til 360 og PS3. Hadde vært fint om noe viste noe. c: - David Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Utsolgt tenker jeg. Har selv bestilt den fra Ubisoft, men gjorde det allerede i mars. De feteste utgavene har en tendens til å være borte før lansering. Assassin's Creed 2 Collector's Edition var vel utsolgt til PC et halvt år før utgivelse. Du kan jo høre med en fysisk Gamestop-butikk om de får inn, da Gamestop ifølge Ubisoft er de eneste bortsett fra dem selv som har fått selge denne. Alltid irriterende å ikke få tak i ettersom Ubisoft aldri legger ut bonusmaterialet for salg separat. Endret 24. oktober 2012 av Dellers Lenke til kommentar
anon1408 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Du vet vel tilfeldigvis ikke om det kommer i salg igjen etter lansering, eller om dette er sånn forhåndsbestilling eksklusivt? Takk for svar. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kan nesten garantere deg at det ikke vil det. Disse samleutgavene er som regel førstemann til mølla, og opplaget virker det som bestemmes lenge på forhånd. I praksis blir det eksklusivt for forhåndsbestilling, ja. Dessverre tror jeg ikke du har noen mulighet til å skaffe det så lenge Ubi selv ikke har flere kopier. Du kan jo sjekke sida deres noen ganger til før utgivelse i tilfelle, men jeg tviler sterkt. 1 Lenke til kommentar
anon1408 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Har sendt melding til dem angående det, venter bare på svar. Takk for hjelp! Cx Lenke til kommentar
Adrian Helberg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har du fått svar fra de? Lurer på det samme selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå