Jdronnen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 har hørt rykter om at dersom du innstallerer windows media player 9, fra windows update, så kan laxene fra microsoft spionere/se allt du har på PC`n.... ???? :o Er dette sant ? eller er det bare røl ? For windows m.p 9 er jo så mye bedre enn v8.0!! Takk for svar ! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ja det er farlig.. kom noen svartkledde ninja agenter med M$ logo på ryggen og skaut naboen i går natt etter at han gjorde det! Ja jeg kødder ikke... Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 MediaPlayer er Spyware. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 MediaPlayer er Spyware. Add Aware fjerna hele WMPlayeren hos meg under forrige scan, så det stemmer nok det ja Rune. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Trodde vi var under personvern loven og ingen hadde lov å tilhente seg info...jaja who cares, de får bare snike for min del hehe. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 MediaPlayer er Spyware. Add Aware fjerna hele WMPlayeren hos meg under forrige scan, så det stemmer nok det ja Rune. Ja, slik er det bare :wink: Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ja det er farlig.. kom noen svartkledde ninja agenter med M$ logo på ryggen og skaut naboen i går natt etter at han gjorde det! Ja jeg kødder ikke... Det skjedde her hos meg også Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hmm.... kom ingen ninjaer her, men en hel del illsinte, frådende MS-Norge ansatte stormet hoveddøra, lempa inn tåregassgranater og skaut meg i kneskålene.... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ja jeg skal nå ut og minelegge rundt hele huset i natt...Blir fett å se hvor jeg glemte å fjerne minene når jeg skal ut med gressklippern til neste sommer Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Ja det er farlig.. kom noen svartkledde ninja agenter med M$ logo på ryggen og skaut naboen i går natt etter at han gjorde det! Ja jeg kødder ikke... HAHAHAHAHAHHA FY ****** så bra!! hehehehehehe Lo godt når jeg såg den der Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Ja det er farlig.. kom noen svartkledde ninja agenter med M$ logo på ryggen og skaut naboen i går natt etter at han gjorde det! Ja jeg kødder ikke... HAHAHAHAHAHHA FY ****** så bra!! hehehehehehe Lo godt når jeg såg den der Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 da skal jeg aldri ha inn no sånt.. jeg er ikke rik å orker ikke betale bill 100000000 bill.. å porren min vil jeg ha i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå