V. Haugen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Full-HD-mobilen HTC Butterfly J får konkurranse fra Samsung og LG. Neste år snakker vi om "supermobiler" Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det som kommer, det kommer, uavhengig av hva jeg tenker. Men ser allerede frem til den neste supermobilen fra Samsung 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg JustALoser Skrevet 24. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2012 Og året kommer "super supermobiler", deretter kommer det lommepcer, deretter kommer super lommepcer og deretter kommer DØDEN til å hente oss ALLE !!!!!!! 21 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Telefonen er en midlertidig greie fram til vi får brikker i strategiske steder i hjernen ;-) -frank 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg tnese Skrevet 24. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2012 F*ck fullHD, gi mæ bedre batteri! 16 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Denne har en 5-tommers Super LCD3-skjerm med Full HD-oppløsning (1080p). Har det noen hensikt å påpeke at skjermen ikke oppdateres via linjefletting-teknikken? Er det noen telefonskjermer i det hele tatt som bruker linjefletting? Ulike telefoner har ulike sideforhold. Er det ikke da lurt å oppgi antall piksler på både kortsiden og langsiden? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vær så snill, ikke bruk flere adjektiv. Jeg blir fysisk dårlig av ord som Ultra HD, supermobiler, hypermarked (Coop) osv. Det er kvalmende. 2 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror faktisk ikke mobiler med 1080p slår an, men jeg kan jo ta feil. Enn om de bare hadde satset på å få opp batteritiden med ett døgn eller to. En slik telefon hadde slått an hos meg, 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bra skjerm = supermobil? Lenke til kommentar
MrTech Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Denne har en 5-tommers Super LCD3-skjerm med Full HD-oppløsning (1080p).Har det noen hensikt å påpeke at skjermen ikke oppdateres via linjefletting-teknikken? Er det noen telefonskjermer i det hele tatt som bruker linjefletting? Ulike telefoner har ulike sideforhold. Er det ikke da lurt å oppgi antall piksler på både kortsiden og langsiden? Haha, helt enig, For eks. 3x750,000 (for å dra den litt langt) er ca. full hd. Ville nok heller hatt en 1280×720 Selv om den ikke er like skarp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det skjer bare ikke at jeg blir å investere i noe større enn 4,7" Helst noen tommer mindre. HTC One X bikker bristepunktet hva størrels angår for min del. Så litt mindre supermobiler, ja takk! Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg syns at det burde bygges ut raskere fart både kabel og antenne nettet, slik at alle TV serier kan sendes med 4K 2K oppløsning (UHD) Fått en avtale med produsenter slik at nettet var ferdig når en massiv utrulling av UHD TVer kom. Regner med at det ikke er vanskelig å produsere serier i UHD, iom at det ikke trengs mer enn 8 mp og det er den oppløsningen de bruker i kinosaler. Bare litt bredere. Jeg spiller lol, og ser av og til på www.phantoml0rd.com. Han streamer Full HD 60 fps fra Los Angeles USA. dvs, han kunne streamet en kinofilm her i Norge med 30 fps. Kinofilmer er alltid (hobbiten: 48) på 24 fps... så teknisk mulig er det jo og. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg syns at det burde bygges ut raskere fart både kabel og antenne nettet, slik at alle TV serier kan sendes med 4K 2K oppløsning (UHD) Fått en avtale med produsenter slik at nettet var ferdig når en massiv utrulling av UHD TVer kom. Regner med at det ikke er vanskelig å produsere serier i UHD, iom at det ikke trengs mer enn 8 mp og det er den oppløsningen de bruker i kinosaler. Bare litt bredere. Jeg spiller lol, og ser av og til på www.phantoml0rd.com. Han streamer Full HD 60 fps fra Los Angeles USA. dvs, han kunne streamet en kinofilm her i Norge med 30 fps. Kinofilmer er alltid (hobbiten: 48) på 24 fps... så teknisk mulig er det jo og. Og hva har dette med fremtidige supermobiler å gjøre? 4 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Trenger vi egentlig mobiler med 8 kjerner og 4K oppløsning? Jeg hadde HTC Desire HD, når den var ganske ny, var gøy det, leke med rooting osv. Har nå hatt Samsung E1080 (150kr mobil), i ett par mnd. Savner ikke HTC'en for annet enn MP3-spiller og kalender (hukommelsen min suger). Men det varierer vel fra person til person. Lenke til kommentar
Kristian 79 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fremover blir AWSOME!!! Ser frem til neste Samsung Galaxy Note III, Come To Daddy!! 2 Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 F*ck fullHD, gi mæ bedre batteri! Helt enig. Er blitt mer kakepynt i mobilmarkedet enn man kan svelge unna. Nøkkelfunksjoner, som batteri, henger etter til fordel for minimale forskjeller i piksler og megahertz. Ubegripelig at folk gidder å kjøpe nytt før noe nytt virkelig kommer. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 " Neste år snakker vi om 'supermobiler' " Høres nesten ut som vi snakker om det allerede! 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Denne har en 5-tommers Super LCD3-skjerm med Full HD-oppløsning (1080p).Har det noen hensikt å påpeke at skjermen ikke oppdateres via linjefletting-teknikken? Er det noen telefonskjermer i det hele tatt som bruker linjefletting? Ulike telefoner har ulike sideforhold. Er det ikke da lurt å oppgi antall piksler på både kortsiden og langsiden? Haha, helt enig, For eks. 3x750,000 (for å dra den litt langt) er ca. full hd. Ville nok heller hatt en 1280×720 Selv om den ikke er like skarp. Du sier deg enig med meg, men jeg må si meg uenig med deg. FullHD er ikke et antall piksler. Det er nøyaktig 1920x1080. 3x750000 er omtrent samme pikseltall som fullHD men det er ikke fullHD. </Neppe siste kommentar fra kverulantenes årsmøte.> Endret 24. oktober 2012 av Simen1 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bra skjerm = supermobil? Macbook Pro med bra skjerm er jo en super-PC, selvom min laptop har bedre specs enn en MBP til 19k når min kostet nærmere 11k. Jeg foretrekker 1600x900 og noe kraft under pansere. MBP er blitt som å kjøpe en Ferrari med 150hk. Ser kult ut, thats it. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Må ikke glemme Sony med 5 tommer og full HD,,, typisk Amobil ,, nevner aldri Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg