Schneiderlin Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Salgshuset har noen syke priser på det meste, men dette må vel være scam? Ligger også på finn.no. Finner verken adresse eller fullt navn på denne Martin som han kaller seg. De har bla en 90'' LED fra Sharp til under 10.000,- Litt fra siden deres: Vi åpnet dørene klokken 17:00, tirsdag den 23.10.2012. Firmaet driftes fra Seychellene. Full firmaprofil vil være oppe innen 15.11.2012 . Websiden vil bli bearbeidet og smårusk vil være luket ut innen 2012 er omme. Varer legges til gjevnlig ut året. HVORDAN KLARER DERE DISSE PRISENE? Det klarer vi grunnet direkte dropship handel fra fabrikk og ingen fordyrende mellomledd. Vi har ingen dyre lokaler eller kostbare butikker i Norge. Vi driftes fra Seychellene noe som gir oss kroner null i firmautgifter. Videre kan vi med en gang avkrefte av vi er uforholdsmessig billig. Vi har grei avanse på våre produkter. Vi mener bestemt det ikke er oss som er billige - heller våre konkurrenter som driftes etter en i disse dager utdatert modell. Alle våre varer selges med fabrikk garanti. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er bare scam, hold deg unna. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Den TV'en koster rundt 70 000 kr, så til 10 000 kr ville jeg vært veldig skeptisk. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 En mail fra denne karen: ''Hei. Vi åpnet våre dører for ca 5 timer siden og har derfor ikke kundereferanser. Vi solgte faktisk vårt første produkt for en halv time siden. Jeg forstår din skepsis. Vi handler direkte fra fabrikk uten fordyrende mellomledd. Vi har edruelig avanse, gode priser på frakt. Vi har heller ingen dyre lokaler i Norge. Vi mener bestemt at det ikke er oss som er billige men konkurrentene som er dyre. Vi har kommet for å bli - prisene forblir hva de er. Føles det usikkert å handle fra en helt ny butikk (noe jeg fint kan forstå) vil jeg foreslå at du bokmerker oss og heller kommer tilbake når vi har fått litt mer omtale. Annonsekampanjer kommer neste mnd. Vi selger via droppshipping og har ingen lokaler i norge. Jeg (eier) er i Norge for tiden, men siden driftes fra utlandet. Dette gjør at vi kutter mer avgifter enn om vi hadde drevet fra Norge. mvh Martin, salgsHuset.com" Oppgir selfølgelig ikke fullt navn. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) I lol'd. Mere info: http://whois.domaintools.com/salgshuset.com Registrant: Contact Privacy Inc. Customer 0132382973 96 Mowat Ave Toronto, ON M6K 3M1 CA Domain name: SALGSHUSET.COM Administrative Contact: Contact Privacy Inc. Customer 0132382973, 96 Mowat Ave Toronto, ON M6K 3M1 CA +1.4165385457 Technical Contact: Contact Privacy Inc. Customer 0132382973, 96 Mowat Ave Toronto, ON M6K 3M1 CA +1.4165385457 Registration Service Provider: Siteground.com Inc., 18008289231 Registrar of Record: TUCOWS, INC. Record last updated on 01-Oct-2012. Record expires on 13-Jul-2014. Record created on 13-Jul-2012. Registrar Domain Name Help Center: http://tucowsdomains.com Domain servers in listed order: NS1.AMS4.SITEGROUND.EU NS2.AMS4.SITEGROUND.EU Domain status: ok This domain's privacy is protected by contactprivacy.com. To reach the domain contacts, please go to http://www.contactprivacy.com and follow the instructions. Endret 24. oktober 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og litt til: Registrant: Martin Eriksen kotoyveien 24 Porsgrunn, 3943 NO +47.45456979 Endret 24. oktober 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Han har prøvd å skjule sitt fulle navn, snakket bare altslags annet bullshit når jeg spurte om det. EDIT: http://twitter.com/nettsvindel ''martin eriksen@nettsvindel hei, martin eriksen porsgrunn her. kjent for å lure folk på nettet, men nå er det så mange anmeldelser på gang, nå blir detfengsel neste'' Endret 24. oktober 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tror det der er en fake profil av noen som har sett seg lei av karen. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ja, men er jo nok så godt bevis på at siden er bare scam. Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 http://www.salgshuset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=535 Hehe, noen her som har hørt fra "Onkel" ennå) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Bare å styre langt langt unna... Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ja, men er jo nok så godt bevis på at siden er bare scam. En falsk twitterkonto er ikke bevis på noe som helst, uansett hvor uredelig denne sjarlatanen er. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 De har anmeldt folk som hetset siden deres? Hårsår. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 http://www.dinside.no/904910/mener-salgshuset-com-er-svindel Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gleder meg som en liten unge til å få tven 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gleder meg som en liten unge til å få tven Haha, den var god Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) De skriver: Konkurrerende butikk får gjerne varen sin slik som dette; Fabrikk produserer rimelig for f.eks Samsung. Samsung selger dette med god fortjeneste til importører i hvert land. Butikkene kjøper så dette fra importør før det endelig skal selges til kunde. Vi selger slik som dette: Fabrikk - oss - kunde. Dette er jo bare tull... ingen fabrikker som produserer for Samsung selger TV'ene til andre enn nettopp Samsung, som deretter selger de videre til importører og forhandlere. Fabrikkene eier ikke Samsung-merket, og kan ikke selge til andre... det ville vært svindel av fabrikken og Samsung ville kansellert kontrakten med de umiddelbart. Det sier seg selv at nettsiden er pur svindel... og måten de svarer på og reagerer når de blir konfrontert med mistanken er like godt som en innrømmelse. Barnslig oppførsel, og nok et eksempel på at enkelte kriminelle er dumme som brød Håper politiet tar affære her først som sist så de ikke klarer å svindle flere enn de eventuelt allerede har svindlet. Endret 26. oktober 2012 av Bergendahl 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Her har faktisk Salgshuset lagt ut e-postkorrespondansen med Din Side... hvorfor de har gjort det, vet jeg ikke, for den er jo latterlig på bekostning av Salgshuset. Les alle e-postene... det er morsom lesning, og vel verdt noen minutter selv en fredagsnatt http://salgshuset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=536 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Har lest alt dette ja, han har også blitt anmeldt av samtlige bla. Sharp. Som kan få veldig dårlig rykte pga denne nettsida hans. EDIT: Jeg er nå en slagen mann. Jeg har det fryktelig vondt og jeg gråter for første gang på flere år. Jeg kaldsvetter, jeg skjelver ukontrollert og dette her holder på å totalt ødelegge meg. Jeg kan ikke annet si en aty journalisten er av fryktelig laber kvalitet og dette er blitt personlig mellom meg og ham. Han slipper ikke lett unna dette her. Oppi alle vonde følelser nå er jeg samtidig lynende forbannet. Midlertidig ødelagt er jeg - men langt fra knukket. Jeg, vi, butikken kommer sterkere tilbake. Jaggu en fin blogg må jeg si Endret 27. oktober 2012 av Cortese 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det går imidlertid spekulasjoner på AVForum at han faktisk kan ha fått tilbud om svindlere fra utlandet om billige TV'er, tror på tilbudene, og prøver å videreselge de. Men han skal være ganske tett i nøtta om han faktisk tror på disse tilbudene. Ikke selg bjørnen før skinnet er skutt (eller noe sånt ) . På den annen side opprettet han jo en falsk profil på AVForum der han prøver å overbevise de andre brukerne om at han har vært i kontakt med butikken, fått kjempegod service, og har bestilt en TV som han først skal betale når han får den levert. Han ble ganske ettertrykkelig "busted". Og måten han kommuniserer med journalisten på er jo hårreisende lite smart, spesielt om han faktisk ikke har noe å skjule. Han klarer langt på vei å skape stor mistanke mot seg selv... og dette legger han frivillig ut på sine egne nettsider for å styrke sin sak? Utrolig... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg