Gå til innhold

Trenger råd til valg av nytt nettbrett


LowBalls

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå gå til innkjøp av et nytt nettbrett. Har hatt iPpad, iPad 2, og Samsung Galaxy 10.1 før.

 

Jeg har solgt dem etter et halvt års tid, men har nå funnet ut at jeg trenger det til skolearbeid. Liker ikke helt å drasse med meg MB Pro 15" på forelesninger.

 

Jeg har sett en del på Asus Infinity med keyboard, og ble veldig interessert på denne. Virker som den har det meste.

 

Så på releasen av den nyeste iPaden, og den er utelukket. Er ferdig med "alle" epleprodukter, eneste jeg liker er MB.

 

Men nå kommer jo snart storlansering av Microsoft sine nettbrett. Tror dere disse vil være verdt ventetiden? Vil nødig betale 6 lapper for Asus nå, og så se at Microsoft virkelig leverer med sine nye nettbrett.

 

Hva tror dere? Vil Android fortsatt trone øverst, etter at Microsoft har gjort sitt inntog?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Microsoft sine brett blir ekstra bra om du har win 8 på pcen og en win 8 mobil. Flisesytemene er et elsk/hat system. MS vil tilby kontrollerte apper, men forbyr PG18 spill så om du satser på å fylle pad`n med vold og sex så må du se på noe annet. Har tro på MS sitt alternativ, men det kan også være så spesielt at det blir knotete når "alle andre" kjører ipad eller android brett.

 

MS sine brett vil nok ha office, skype, skydrive og slikt tett integrert, samt friskheten ved å ha noe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...