Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Svak etappe etter en god en i går... 448p idag. Satser på å forbedre posisjonen min i de kommende dagene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 En kompis av meg fikk 901 idag, mer enn jeg har tilsammen Fikk kun litt under 200 jeg... Kjenner meg selv i at jeg er sløv på bytter, så setter alltid opp et lag bestående av klatrere fra start(minus spurterne, ofc) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg er jo plutselig 600p foran folk i d.no-gruppa etter i dag. Nr 140 totalt i dag, 344. plass etter 3 dager. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ligabrukernavn og passord? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 diskusjon.no // tourdediskusjon Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hadde vært kjørt av fullstendig om jeg ikke hadde hatt Sagan. Har satset på å kjøre et lag som generelt sett skal plukke greit med poeng for å ha en del bytter igjen når ryttere begynner å falle av/vise vinnerform, så jeg kan bruke byttene uten å ta store sjanser. Satser på at jeg sitter bedre med etter hvert. Uansett talentløst å velge Cavendish fra start. Han har jo vært Lanterne Rouge-kandidat så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Så det var snakk om Garmin, Sky, OPQS og GreenEdge som favoritter på lagtempoen i dag. Har 7 stk fra de lagene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Saxo-Tinkoff og BMC må jo også prestere med tanke på sammendraget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Ja, må nok det, men de ble i alle fall nevnt. Mulig de andre bare gjemte seg unna når han sa det. Har ingen fra dem to i alle fall, så håper på de jeg nevnte. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Følger dere tdf på sumo eller er det andre kilder som foretrekkes? Endret 2. juli 2013 av Ciryaher Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg ser på TV2, men det er fordi jeg ikke har Sumo. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Hehe, jeg bytta nettopp innpå Cameron Meyer. Virkelig en tempohest for Orica. Da har jeg Orica sjefen og Meyer fra det laget. Jeg ser på Tv2, eller på Sumo på kvelden/senere hvis jeg går glipp av etappen. Edit: Mente OmegaPQ sjefen, vet ikke hvorfor jeg blanda her. Tidlig på mårran Endret 2. juli 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Sitter med: Kwiatkowski fra OPQS Millar fra Garmin Gerrans og Albasini fra GE Sjef, Boasson og Froome fra Sky Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg satte innpå Tom Danielson(klatrer) som jeg håper på jeg får poeng på i dag. Kan ikke gjøre flere bytter, må spare de litt. Så mitt tempolag er følgende: Endret 2. juli 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Sumo er bare en backup når jeg ikke har tv i nærheten eller er på jobb. De har vel et livesenter der, men holder med tv2 for min del. Det som er bra med sumo er at du kan se det meste når du vil. Så om jeg ikke gidder å se kultour eller aftentour i kveld, kan jeg se det i morgen når jeg har tid Endret 2. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Mitt lag generelt er følgende: Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Oi, kan man ha 3 stk fra samme lag nå? Ser du har sjefen hos Sky pluss 2 ryttere, reagerte litt på det du skrev lengre opp men tenkte ikke noe mer over det. Var vel ikke slik før om jeg husker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Du kan det kun i det laget du har sportssjef for mener jeg. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Driter meg bestandig på å velge en midlertidig sportsjef, så skifte. Men glemmer hele tiden at du ikke kan skifte sportsjef, sitter med europcar Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hehe, det har jeg gjort i flere år. I år tenkte jeg at jeg sikra med OPQ sjefen, men nå må Cavendish få ett par seire snart ellers blir det også fiasko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå