DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det gjør jo bare at jeg sier meg mer enig med han journalisten som sier Sky ødelegger Edvald. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Edvald er jo litt sånn og da. Jeg trur både laget og han selv har skyld i det. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Føler det blir feil å klage på Skys lagstrategi. Det er sånn sykkelsporten har blitt, og det må man bare akseptere. Skal man vinne Tour de France må man ha hele laget bak seg. Det er greit å la Edvald prøve seg litt alene på spurten disse første etappene, men jeg forstår veldig godt at han ikke får noe tog. Forresten vil jeg gjenta meg selv og si at det er stor sannsynlighet for at Edvald får sykle med den gule trøya på onsdag. Så lenge han holder seg i ledergruppa i dag vil han være den høyest rangerte Skyrytteren, og da vil han lede touren hvis Sky vinner lagtempoen. Sky har et veldig bra tempolag, og regnes vel som de største favorittene til den etappen. Er det noen andre som blir like imponert som meg av språkkunskapene til Arild på Eurosport? Han oversetter jo fra tysk, fransk og spansk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hahahah! Tour for kids. "Bor du her eller?" "Jei vet ike hvor bordet ær" Lo meg fillette! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Morsomme de innslagene. Hjelper nok litt på rekrutteringen og 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Åhh. Lars Petter! Kjipt at han er så lett mtp nedover Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Cannondale og RadioShack må gjøre alt nå. Ingen andre lag har noe å vinne her. Det lover godt, men jeg frykter spurten til Chavanel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kom igjen Nordhaug! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Satan. Rått! Da er det ny sjanse for Norge i spurten Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Gerrans* vinner. Helt utrolig... Endret 1. juli 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Geerandts? Simon Gerrans evt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Gerrans tar spurten mot folk som Rojas, Edvald og Sagan (!!!). Hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det var en liten skrell det der ja. Morsomt at det er "nye" fjes en gang i blandt i forskjellige situasjoner. Ja, sånn som i går også. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Wow, Edvald spurta elendig.. Sjokk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Wow, Edvald spurta elendig.. Sjokk Edvald datt jo av i bakken. Var sikkert meieri i musklene hele veien. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Allikevel, han burde kommet topp 10 når du ser hvem som var topp 10. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Veldig enig. Tydelig at han ikke er i form. Normalt henger han med i evigheter i tøffere terreng enn på dagens etappe. Vet ikke om han jobbet for mye for laget til å sette inn maksfart eller om han rett og slett ikke har rittformen inne nå, men f.eks. sølvmedaljen i VM i fjor var jo på en vesentlig tøffere løype. Regner rett og slett med at han har litt å gå på på formen. Viste jo ikke vinnerform i NM heller, annet enn på tempoen, som han normalt skal vinne med et bein bundet fast på ryggen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Regnet ikke med å se Edvald helt i spissen i spurtene i år, men at han skulle være litt bedre trodde jeg. Kan godt hende at han ikke er i "superform". Ettersom dette er mitt første innlegg i tråden må jeg si at jeg er meget fornøyd med starten på årets tour! Mye spenning, og det har ikke akkurat vært kjedelig å følge med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Haha. Dro inn 973p på dagens runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå