Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler det blir feil å klage på Skys lagstrategi. Det er sånn sykkelsporten har blitt, og det må man bare akseptere. Skal man vinne Tour de France må man ha hele laget bak seg. Det er greit å la Edvald prøve seg litt alene på spurten disse første etappene, men jeg forstår veldig godt at han ikke får noe tog.

Forresten vil jeg gjenta meg selv og si at det er stor sannsynlighet for at Edvald får sykle med den gule trøya på onsdag. Så lenge han holder seg i ledergruppa i dag vil han være den høyest rangerte Skyrytteren, og da vil han lede touren hvis Sky vinner lagtempoen. Sky har et veldig bra tempolag, og regnes vel som de største favorittene til den etappen.

Er det noen andre som blir like imponert som meg av språkkunskapene til Arild på Eurosport? Han oversetter jo fra tysk, fransk og spansk :p

Lenke til kommentar

Veldig enig. Tydelig at han ikke er i form. Normalt henger han med i evigheter i tøffere terreng enn på dagens etappe. Vet ikke om han jobbet for mye for laget til å sette inn maksfart eller om han rett og slett ikke har rittformen inne nå, men f.eks. sølvmedaljen i VM i fjor var jo på en vesentlig tøffere løype.

Regner rett og slett med at han har litt å gå på på formen. Viste jo ikke vinnerform i NM heller, annet enn på tempoen, som han normalt skal vinne med et bein bundet fast på ryggen.

Lenke til kommentar

Regnet ikke med å se Edvald helt i spissen i spurtene i år, men at han skulle være litt bedre trodde jeg. Kan godt hende at han ikke er i "superform".

Ettersom dette er mitt første innlegg i tråden må jeg si at jeg er meget fornøyd med starten på årets tour!

Mye spenning, og det har ikke akkurat vært kjedelig å følge med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...