untouch4ble Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det var da voldsomt så nære hovedfeltet kom da, litt over minuttet bare. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er det noen som veit hvor det "sangen" fra introen etter hver reklamepause er fra? Den har en litt sånn "heroisk stil" over seg. Mener å huske den fra en eller annen film.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 I alle dager, Froome? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Løse hunder på sidelinjen, når skal folk lære.. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Merkeligste innspurt jeg har sett på en stund... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Irizar Bakelands. Gir en hundrings til den som så den komme før etappen. Endret 30. juni 2013 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen folk må jo slippe hundene løse med vilje? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hvis Edvald holder seg i ledergruppa i morgen kan vi få en nordmann i gult etter lagtempo Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er det bare jeg som synes det var idiotisk av Froome å gå i den bakken? Altså de sa at det var for å slippe problemer, men da skal det jo ikke være nødvendig å rykke. Han lå jo tross alt i andre posisjon og rykket fra bakhjulet til lagkameraten. Det skjer jo sjelden noe så langt framme, så han sparte seg kanskje for 0.1% risiko ved å rykke og ligge foran alene i bakken. Jeg synes Sky har hatt to rotete dager, og Froome har jo vært i bakken allerede mens han holdt på å gå i bakken i dag og. Det virket mye mer sammensatt i fjor når Wiggins ledet, men så har det bare gått to dager da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er det noen som veit hvor det "sangen" fra introen etter hver reklamepause er fra? Den har en litt sånn "heroisk stil" over seg. Mener å huske den fra en eller annen film.. Tror det er denne. http://www.youtube.com/watch?v=lVQIdJ5xrLI Etter 7 minutter eller noe sånn. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er det bare jeg som synes det var idiotisk av Froome å gå i den bakken? Altså de sa at det var for å slippe problemer, men da skal det jo ikke være nødvendig å rykke. Han lå jo tross alt i andre posisjon og rykket fra bakhjulet til lagkameraten. Det skjer jo sjelden noe så langt framme, så han sparte seg kanskje for 0.1% risiko ved å rykke og ligge foran alene i bakken. Jeg synes Sky har hatt to rotete dager, og Froome har jo vært i bakken allerede mens han holdt på å gå i bakken i dag og. Det virket mye mer sammensatt i fjor når Wiggins ledet, men så har det bare gått to dager da. Tror ikke han tapte mye krefter på det. I morgen er det heller ikke en veldig tung etappe, og Froome ville nok bare vise at han er i form. Men stusset litt selv da det skjedde. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tror det er denne. http://www.youtube.com/watch?v=lVQIdJ5xrLI Etter 7 minutter eller noe sånn. Stemmer, takk så mye Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Dagens etappe : Den siste bakken etter 132 km er på 3.3 km og med 8.1 % stigning. Får håpe at Kristoff klarer å henge med her ... Endret 1. juli 2013 av johome 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Blir utrolig spennende. Nok en gang. Hver dag er like spennende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Endelig får jeg sett mye av etappen, men tror jeg mister slutten nok en gang. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kveldsjobbing? Jeg er arbeidssky når tdf går. Men, har bare ferie den siste uka. Det for å ikke bruke hele ferien på å se på tv. Avspassering er nice. Nøye planlagt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Har eksamen i båtførerbeviset kl. 17.00. Hva tror dere om å ta ut Kristoff til fordel for Greipel/ Gilbert eller evt. Edvald. Kan det vært lurt å ta enn Edvald med tanke på tempoen i morgen og evt. sette Millar inn som temporytter? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jaja, går jo ikke glipp av så mye. Jeg ville tatt Gilbert eller Edvald. Jeg tenker på Edvald pga tempo. Og har Chavanel for i dag. Blir vel snart å sette opp et langsiktig lag, for jeg klarer aldri å følge med på tour manager. Glemmer/gidder ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Drittlei av å høre Edvald mase om at han bare skal hjelpe Froome hele tiden. Gi litt faen og kjør på, da mann! Tipper Sky ikke rynker så mye på nesa om han stjeler en etappeseier eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå