Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det var idiotisk av Froome å gå i den bakken? Altså de sa at det var for å slippe problemer, men da skal det jo ikke være nødvendig å rykke.

Han lå jo tross alt i andre posisjon og rykket fra bakhjulet til lagkameraten. Det skjer jo sjelden noe så langt framme, så han sparte seg kanskje for 0.1% risiko ved å rykke og ligge foran alene i bakken. Jeg synes Sky har hatt to rotete dager, og Froome har jo vært i bakken allerede mens han holdt på å gå i bakken i dag og. Det virket mye mer sammensatt i fjor når Wiggins ledet, men så har det bare gått to dager da.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det var idiotisk av Froome å gå i den bakken? Altså de sa at det var for å slippe problemer, men da skal det jo ikke være nødvendig å rykke.

Han lå jo tross alt i andre posisjon og rykket fra bakhjulet til lagkameraten. Det skjer jo sjelden noe så langt framme, så han sparte seg kanskje for 0.1% risiko ved å rykke og ligge foran alene i bakken. Jeg synes Sky har hatt to rotete dager, og Froome har jo vært i bakken allerede mens han holdt på å gå i bakken i dag og. Det virket mye mer sammensatt i fjor når Wiggins ledet, men så har det bare gått to dager da.

Tror ikke han tapte mye krefter på det. I morgen er det heller ikke en veldig tung etappe, og Froome ville nok bare vise at han er i form. Men stusset litt selv da det skjedde.

Lenke til kommentar

Har eksamen i båtførerbeviset kl. 17.00.

Hva tror dere om å ta ut Kristoff til fordel for Greipel/ Gilbert eller evt. Edvald. Kan det vært lurt å ta enn Edvald med tanke på tempoen i morgen og evt. sette Millar inn som temporytter?

Lenke til kommentar

Jaja, går jo ikke glipp av så mye.

Jeg ville tatt Gilbert eller Edvald. Jeg tenker på Edvald pga tempo. Og har Chavanel for i dag. Blir vel snart å sette opp et langsiktig lag, for jeg klarer aldri å følge med på tour manager. Glemmer/gidder ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...