Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Flaut som faen med bussen, men skal man først tillate busser å kjøre under slike segl så bør man i hvertfall være sikker på at de holder standardiserte høyder, vil ikke akkurat legge skylda på bussjåføren da han sannsynligvis har kjørt under bruer, i tuneller og på bilferger for å komme seg dit han er uten problemer :)

Skal bli herlig å følge Kristoff, han virker å være i form, og bare han får noen lagkamerater rundt seg til å hjelpe også så kan dette bli virkelig så bra.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tydelig at det ikke var en "vanlig" spurt, så nettopp på resultatlista at David Millar kom på 4.plass :p

Må si jeg er spent på morgendagens etappe, 1 kilometer "fjell" på 9% på slutten 12 kilometer før målgang, blir det massespurt mon tro?

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Tydelig at det ikke var en "vanlig" spurt, så nettopp på resultatlista at David Millar kom på 4.plass :p

Må si jeg er spent på morgendagens etappe, 1 kilometer "fjell" på 9% på slutten 12 kilometer før målgang, blir det massespurt mon tro?

Kul etappe som gir mulighet for brudd. Tipper det blir en massespurt, men er ikke sikkert at Cav, Kittel og Greipel er de største favorittene. Synes det ser ut som en etappe hvor Edvald kan gjøre det bra. Hvis jeg må tippe på én, så tror jeg nok Sagan krysser mållinjen først.

Lenke til kommentar

Kommer veldig an på hvem som styrer feltet. Blir det kjørt beinhardt i bakkene faller spurterne av som fluer, og typer som Valverde og Gilbert kan jo alltids finne på å rykke i den siste kneika før mål. Selv om det kjøres beinhardt i bakkene tror jeg Sagan og Edvald vil være der og ta seieren, men hvis ikke setter jeg Degenkolb, Greipel og spesielt Cavendish som favoritter. Tror OPQS kommer til å være fremme i feltet i hele dag for å unngå at tempoet blir for høyt i motbakkene.

Lenke til kommentar

Geraint Thomas sliter allerede desverre.

Nevermind, trur han bare roern helt i dag og kontrollerer dette.

Ikke helt bra å sitte helt på halen på kuperte etapper om man skal ta det helt med ro. Bedre å sitte pakket inn i midten og ta så lite vind som mulig. I tillegg mindre sjanse for å havne med svartepetter i bakkene om fronten av hovedfeltet skilles fra halen.

TV2 tar pause akkurat når rytterne kommer til den innlagte spurten. Bra jobba...

EDIT: Nei, rakk det så vidt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Jeg tipper tv2 planlegger det sånn ca.

Ja, du sier noe. Men akkurat den bakken der var jo ikke å frykte for at det datt av flere store grupper. Vi får se om det samme skjer i neste bakke. Kommer en ikke-kategorisert stigning snart som er litt større stigning. Sitter han der da, er jeg mer bekymret

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...