bas Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Er det en spesiell grunn til at sisteetappen går seint? Den har da pleid å gå tidligere før? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Vet ikke om dette er grunnen, men arrangørene har laget det slik at det skal sykles i flomlys og dilldall. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så får man håpe at fransk politi ikke stopper hele greia, pga manglende lys og refleks. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Sagan. Like fet som alltid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Sagan ass. Hahaha. Klasse Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så hva tror vi om Kristoff idag? Jeg har ikke helt troa på at han tar denne etappen. Jeg tror nok heller at det blir en kamp mellom Cav og Kittel, med Sagan som en outsider. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Han slår kanskje en eller to av Cav, Greipel, Kittel eller Sagan, men han slår ikke alle. Blir overrasket om han klarer topp 3. Selv om Katusha skulle kjøre tog for han tror jeg de mangler trening i spurttog, og dermed kommer han til kort mot OPQS, Lotto, Argos og Cannondale, som har satset alt på spurtene. Endret 21. juli 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hvis han får beskyttelse hele veien frem til siste 2km, kan han komme topp 3 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Flott å se at Kristoff får hjelp ihvertfall. Jaja, da er TdF snart ferdig, buhu :/ Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Siste etappen er bortkastet. Mulig jeg er blitt blasert, men spiller det noen rolle hvem som går først over mållinja? De har jo allerede hatt en rekke spurtetapper. Alle trøyene er avgjort. Så hvorfor ser vi på? De burde latt lanterne rouge gå først over mållinja. Like mye prestisje å vinne dette som en 4. Rundekamp i cupen i fotball. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Du har god peiling heldigvis. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Siste etappen er bortkastet. Mulig jeg er blitt blasert, men spiller det noen rolle hvem som går først over mållinja? De har jo allerede hatt en rekke spurtetapper. Alle trøyene er avgjort. Så hvorfor ser vi på? De burde latt lanterne rouge gå først over mållinja. Like mye prestisje å vinne dette som en 4. Rundekamp i cupen i fotball. Ok. Nei. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Peiling nok til å vite at det er fjelletappene som er interessante. Har satt meg godt inn i dette i løpet av ti år. Tror jeg dropper tdf neste år om ikke haien er med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Tror ikke Cavendish, Kittel og Kristoff er enig med deg at fjelletappene er de eneste interessante etappene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Peiling nok til å vite at det er fjelletappene som er interessante. Har satt meg godt inn i dette i løpet av ti år. Tror jeg dropper tdf neste år om ikke haien er med. At du har satt deg inn i dette iløpet av ti år betyr IKKE at du sitter med fasiten på hva som er interessant og ikke i en TdF. 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Peiling nok til å vite at det er fjelletappene som er interessante. Har satt meg godt inn i dette i løpet av ti år. Tror jeg dropper tdf neste år om ikke haien er med. Av alle etappene er dette kanskje den mest prestisjefulle, ikke bare i TdF, men i hele sykkelsporten. Du er på bærtur. Beklager. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Tidenes lysshow på Triumfbuen! Fy faen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Oh, FFS.... 16 poeng unna Jørgen - og pallplass - i Diskusjon-ligaen på Tourmanager. Endret 21. juli 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Skuffet over å ikke bli blant de topp 1000 selv. Neste år, neste år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Blir kanskje Vuelta-manager. Sikkert ikke 1000 som deltar der engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå