DJ_Dark Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Det skal jeg sørge for ikke skjer! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tror du ligger godt an til å gjøre det med Sky-sjefen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Har du mange bytter igjen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg har kun tre igjen. (Dette har vært en dårlig tour for meg.) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg klarer å være interessert i tour manager et par dager etter tour start, og så glemmer jeg det. Hvert fuckings år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg har kun tre igjen. (Dette har vært en dårlig tour for meg.) Har 7. Skal ta deg på det! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Her er nedkjøringa fra Col de Sarenne som det har snakket en del om i det siste, litt av en asfalt 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Haha. Syke greier. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 uff. Tenker tilbake på Jens Voigt i 2009 når jeg ser de veiene der. Enda de han tryna på var finere. De tar det vel roligere når de vet hva som venter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tenker på Augustyn som tippet utfor kanten på Col de la Bonette og på mirakuløst klarte seg uten nevneverdige skader. Krysser fingrene for at det går like bra om det skulle skje at noen faller utfor kanten i morgen, selv om jeg håper på forsiktig kjøring. Mye mer å tape på villmannskjøring ned sånne veier enn det er å vinne. Får man luke blir man nok uansett kjørt inn før det er på'an igjen med Alpe d'Huez reunion. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er ikke verdens fineste asfalt, så klart, men jeg liker at de legge slike etapper inn i touren. Dette er fordi det tester rytterne og viser hvem som virkelig klarer å takle litt hårete kjøring. Ser man tilbake på touren i gamledager(lenge før jeg ble født i 1986) så var det litt mer sånn. Jeg prøver ikke være gammelkonservativ her, men av og til liker jeg litt "utfordringer" for rytterne. Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Her er høydeprofilen fra dagens etappe : Blir det en eller to ganger opp Alpe-d'Huez ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har vært min mening lenge at Touren bør inneholde mange forskjellige elementer. Rikelig med for eksempel brostein, tempokilometer, sidevind (selv om det er umulig å garantere), fjell, teknisk krevende utforkjøringer og kanskje litt grus også, hvis det finnes bra grusveier i Frankrike, a la Strade Bianche i Italia, og selvfølgelig Passage du Gois. Ikke nødvendigvis alt på en gang, men synes spesielt brostein har glimret med sitt fravær litt for ofte. Etappe 4 i 2010 var noe av det beste jeg har sett av flate etapper i Tour de France og skulle gjerne sett at det ble en årlig affære. Gi rytterne mange forskjellige typer terreng, sånn at det ikke bare holder å sykle fort på tempo og fjell for å vinne. Veldig krevende utforkjøringer og brostein og så videre stiller krav til teknikk på sykkelen og taktisk kløkt, noe enhver TdF-vinner bør ha i rikelige doser. 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er helt enig, det er også mye vanskeligere å dope seg flink til dårlig underlag Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 De neste tre dagene... høhø! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Haha. Det der er galskap! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 ...og veldig god underholdning Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Når starter det på TV i dag? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 12:15 på eurosport vet jeg. De sender hele etappen To gode konkurrenter etter etappen i går . Fra www.teamsky.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå