untouch4ble Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Tv2's Tourmanager er lansert for årets TdF, nå er det bare begynne å planlegge! http://www.tv2.no/sport/sykkel/naa-lanserer-vi-tourmanager-2013-4065700.html 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Kung! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Opprettet lag og spenna klar for TdF! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 http://www.tv2.no/sport/sykkel/her-er-de-bekreftede-tour-de-francelagene-4069691.html Her er de bekrefta lagene til Touren, link oppdateres når flere blir bekfretet. LP Nordhaug er med Uoffisiell startliste: http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2013-Startlist Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Ser da ut til at Katusha er med? Trodde ikke de fikk wild card, jeg Blir i så fall spennende å se Kristoff på spurtetappene. Tror dere Quickstep vil bygge laget mest rundt Cavendish i årets TDF? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Chris sier vi har Tour-tråd. Da får jeg skrive et innlegg i Tour-tråden... Heia Thor! Nei, heia Sky og Edvald. Håper på Edvald i gult etter lagtempoen, etappeseier til Edvald og Kristoff, i tillegg til at Sky tar den gule i Paris. Leggo! Lenke til kommentar
Roca Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Ser da ut til at Katusha er med? Trodde ikke de fikk wild card, jeg Blir i så fall spennende å se Kristoff på spurtetappene. Tror dere Quickstep vil bygge laget mest rundt Cavendish i årets TDF? Katusha fikk jo tilbake WT lisensen på senvinteren, etter anken til CAS. UCI måtte gi seg og krype med halen mellom beina. OPQS kjører omtrent 100% for Cav i touren ja. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Sliter med å sette opp sportsjef. Har nå europcar sportsjef, og brukt opp alt jeg har av penger. Hvor mye prioritet bør jeg legge i sportsjefen, og hvem bør jeg velge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Sportssjef kan hente ganske mye. Tror jeg tar enten QuickStep eller den til Sagan som jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Ingen som har mekket liga for oss diskusjon-folk? Har i hvert fall gjort det selv. Liganavn: Diskusjon.no Passord: tourdediskusjon 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Noen som har skaffet seg årets Tour de France magasin? Evt. om det har dukket opp hos nærmeste bladkiosk? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Vet ikke. Ikke tenkt på at det finnes engang. Ellers har TV2 oppdatert sin 2tdf-app. Det står 2012 (gjorde i alle fall i går) der, men nyheter, etapper og alt er oppdatert. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Noen som har skaffet seg årets Tour de France magasin? Evt. om det har dukket opp hos nærmeste bladkiosk? Har kjøpt det, men ikke bladd veldig mye i det til nå. Skaffa det på Meny. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Flott, da er det bare ut å handle Edit: Blanco's nye drakter og nytt navn Belkin Pro Cycling Team Endret 24. juni 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne detaljert løypekart, så vett jeg hvor jeg kan stille meg i løypa Og holder på å lage tourmanager. Hvem har dere på laget? Endret 27. juni 2013 av matshg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Skulle til å spørre om litt tips til Tourmanager selv. Tror han Degenkolb eller hva han heter kan bli en utfordrer på spurtetappene. OM han er i samme form som Vueltaen i fjor. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/ Trykk på "Route" og velg ønskelig etappe, der har du ett kart du kan zooooome inn/ut, samt løypeprofil, time schedule osv 1 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Skulle til å spørre om litt tips til Tourmanager selv. Tror han Degenkolb eller hva han heter kan bli en utfordrer på spurtetappene. OM han er i samme form som Vueltaen i fjor. Jeg har ihvertfall Cavendish som sprinter. Satser på han håver inn en del poeng i starten, kanskje til og med gultrøye noen dager?. Takk untouch4ble Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Har en tendens til å bli vel nasjonalistisk når jeg velger tourlag, har alltid med Nordmennene Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Da har jeg endelig skaffet meg Tour de France magasinet De gamle: I dag starter moroa, gleder meg utrolig mye. Ser også at www.google.com har en liten hyllest til TdF i logoen sin og Husk å sette opp Tourmanagerlaget deres nå da, før det hele braker løs Endret 29. juni 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå