DJ_Dark Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Det kunne jo faktisk gått riktig ille med Froome. Hadde han havnet lenger ned og måtte bære opp sykkelen, eller verre enn det kunne faktisk trøya ryki i dag. Faktisk ikke. Det var bare en skråning ned på en 4-5 meter før det var en liten vei som gikk inn på veien igjen. Om det først skulle skjedd noe mer hadde det være den "beste" svingen for Froome sin del. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Faktisk ikke. Det var bare en skråning ned på en 4-5 meter før det var en liten vei som gikk inn på veien igjen. Om det først skulle skjedd noe mer hadde det være den "beste" svingen for Froome sin del. Ja, mente jeg så det selv. Han hadde faktisk da tatt en Armstrong! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Armstrong sin var mye lengre da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 La plutselig merke til at det var fransk på 2. 3. og 4. plass. Deres beste etappe i år? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Armstrong sin var mye lengre da. Gul trøye, "snarvei" rundt en sving fordi noen tryner. Ville vært ganske likt spør du meg. Men, nå skjedde det jo ikke. Hadde vært et spesielt scenario om vi hadde sett det i samme bakke som gul trøye gjorde det sist i denne bakken Endret 16. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som har noen formening om hvem som skulle gjøre det overraskende bra i morgen? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Så nå at ikke det var en sving nedenfor der de holdt på å tryne. Det var en parkeringsplass. Så den kunne vært mer avgjørende den kræsjen med Froome/Contador. Froome har problemer skal han ha de andre mot seg de neste dagene nå. Så lenge han har Porte er det veldig bra, men Porte har jo falt av på en viktig etappe. Endret 16. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Du får ringe kokken til hvert lag å høre hva de spiser... Neida, er vel vanlig at de sterkeste i sammendraget tar den siste tempoen pga slitne ben på de rene temposyklistene. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Froome viste god tempoform på forrige tempo så jeg ser vel ingen grunn til at det skal gå værre i dag. Det er mer opp til konkurrentene å presse ham mener jeg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Håper jeg får litt mer poeng i dag, i går slo jeg til med usle 128 poeng Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) 146 på meg igår! EDIT: Og hvorfor er det bare en gang hver fullmåne at symbolet for selge en rytter dukker opp? Kommer bare opp den lille blå info saken hver gang eg prøver å kvitte meg med noen. Endret 17. juli 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 http://www.tv2.no/sport/sykkel/profflagene-i-koe-for-norsk-supertalent-4089079.html Tour de France allerede neste år? Er lov å håpe Liker sammenligningen med Sagan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 146 på meg igår! EDIT: Og hvorfor er det bare en gang hver fullmåne at symbolet for selge en rytter dukker opp? Kommer bare opp den lille blå info saken hver gang eg prøver å kvitte meg med noen. Skjønner ikke hva du klager over. Jeg fikk 80 poeng... he he Bytting av rytter bare mellom kl 21 og start neste morgen.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Froome viste god tempoform på forrige tempo så jeg ser vel ingen grunn til at det skal gå værre i dag. Det er mer opp til konkurrentene å presse ham mener jeg. Det som taler imot Froome er utforkjøringene. Uansett hvor sterk man er så taper man tid i utforbakkene når man ikke kan sykle. Spørsmålet er om Froome kan ta igjen det tapte i motbakkene. Tror det blir jevnere enn folk tror. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Virker som at de utforbakkene er ganske ille. Det er jo ikke akkurat Froome-vennlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Skjønner ikke hva du klager over. Jeg fikk 80 poeng... he he Bytting av rytter bare mellom kl 21 og start neste morgen.. Merket at de var begynt på dagens etappe etter eg skrev Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det virket som om Contador/Quintana osv var hissig i utforkjøringen i går, kanskje vi får se det samme i dag. Tviler vel på at de klarer klatre så mye bedre enn Froome. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Nå er det vått, så nå blir det spennende her Blir nok å se en del velt nå Nå sa Kaggestad det akkurat, men fortsetter det å regne er nok vinnertiden satt nå. Endret 17. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Omg. Ser ut som om deler av etappen i morgen kan bli sløyfet pga dårlig vær. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kjipt, men det er jo sikkert lurt mtp sikkerhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå