hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Utfor til mål uten en flate etterpå er ganske kjipt egentlig. Men, sykkelsporten har forandret seg, og det er ofte de tar mer tid på konkurrentene utfor enn oppover. Bortsett fra noen unntak Endret 16. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ja men det er gøy de legger opp til slike etapper også, så får utforgutta litt å gjøre også Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er helt klart viktig å ha, for det er de som mestrer det meste som til slutt vinner sykkelritt. Og det er ikke nødvendighvis de beste klatrerne som vinner. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Stemmer, og det er helt rettferdig spør du meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ååååå faen! Flaks at han ikke havner nede i trærne der, Froome. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Håhåhåh. Der hoppet hjertet mitt over et hakk Bare synd ikke Contador tok en Beloki Endret 16. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Cuntador ass... Kan ikke dere forumveiledere vise at dere er mer voksne enn som så...? 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Om du har problemer med at eg ikke liker Contador og sier Cuntador for første gang så får du rapportere det da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Rapportere det? haha... Da foreslår eg at du lar det ligge og går videre. Stakkars Porte.... Ja, men gjort en innsats da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Bare synd ikke Contador tok en Beloki Det der er lavmål. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Da foreslår eg at du lar det ligge og går videre. Ja, men gjort en innsats da. Definitivt. Kan si at dette kommer til å være topp 5 spennende tour de france så lenge jeg har sett på. Froome har en haug av folk mot seg, og blir det drittvær på Alpe D'Huez.... Da får vi se noen som tar sjanser nedover. Kanskje store endringer i sammendraget. Det der er lavmål. Hehe, derfor jeg satt en sånn smiley bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Sykt at det ikke gikk verre enn det gjorde der! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Sykt at det ikke gikk verre enn det gjorde der! Det kunne jo faktisk gått riktig ille med Froome. Hadde han havnet lenger ned og måtte bære opp sykkelen, eller verre enn det kunne faktisk trøya ryki i dag. Utrolig at det gikk så bra med begge to. Både Contador og Froome var nedpå såvidt jeg så. Endret 16. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ja la oss håpe det ikke er fall eller tekniske feil som avgjør. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 For løpets del hadde det jo vært veldig spennende om både Contador og Froome tapte et par minutter på den der. Men det hadde nok ført med seg at de hadde blitt skadet og, så jeg sier bare at det er bra det gikk bra med dem i stedet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Håhåhåh. Der hoppet hjertet mitt over et hakk Bare synd ikke Contador tok en Beloki Synd han ikke fikk flere brudd i lårbenet, samt brekte håndledd og albuer som førte til en ødelagt karriere? Smiley meg her og smiley meg der. Spennende etappe, Sky slår litt sprekker nå og da og jeg har et håp om at dersom de andre lagene jobber sammen og trykker litt mer på nå så vil det bli litt tid ned til Froome. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dette lover uansett bra for alpene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå