hfthomas Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er ikke snakk om mange ukene, men det er treningsmengden som er problemet. Får han kommet seg på rulla, så holder han nok formen Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Skal bli gøy å se avslutningen på dagens etappe, Cav har nok grublet mye i natt på hvordan han skal få kommt seg over streken før Kittel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fin samling av bilder fra de 9 første etappene. http://www.boston.com/bigpicture/2013/07/tour_de_france_100th_edition_p.html 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Her skjer det ting... bra av Saxo Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det der hadde vært konge om ikke Sagan og Cav hadde vært der! Alltid artig med flate etapper som ikke spurterne vinner ;P Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Må si Sagan imponerer meg dette året, han viser seg som en som kan potensielt ta veldig mange grønne trøyer i årene som kommer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Sagan kan ta så mange grønne trøyer han bare vil, siden han alltid er topp 5 i de flate spurtene og har en kapasitet i motbakke som ingen av de andre spurterne kan matche. Men jeg tror han vil bli en annen ryttertype i fremtiden og begynne å raske med seg det som er av klassikere. Kjører som et råskinn på brostein og i bakker. Vant Gent - Wevelgem og kom på andreplass i Ronde van Vlaanderen i år og har vært høyt oppe i Amstel Gold. Med litt trening holder han helt sikkert helt inn i Fleche Wallonne og Liege - Bastogne - Liege, og kanskje til og med ultrahårete Paris - Roubaix, selv om det er et mye mye hardere ritt enn de andre brosteinsklassikerne. Er kanskje verdens største sykkeltalent, så han kan bli så god han bare vil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er Sagan i ferd med å bli det alle trodde EBH skulle bli? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Han har allerede blitt det vil jeg si. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hadde Sky klart å holde følge hvis Edvald var der? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Ikke umulig. Uansett syk etappe i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tror ikke det var sky som var problemet idag. Det var heller at Froome ikke var oppmerksom nok når bruddet gikk. Tror ikke et toppet sky hadde kjørt inn igjen det siste bruddet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kiryienka og Boasson var de som kjørte alt de hadde for å få opp Cognac og Porte når Froome ble isolert på etappe 9. Begge de er nå ute, og Kennaugh og Porte viste enorme svakheter i dag. Porte datt av og kom inn langt etter Froome og jeg så bare Kennaugh henge på halen når Stannard og Thomas kjørte. Om Movistar, Belkin og Saxo får i gang et lite samarbeid seg imellom, med mulig hjelp fra Fuglsang og Garmin-klatrerne, så tror jeg faktisk ikke at Froome vinner i år. Han er faktisk så sårbar, selv om han er den soleklart sterkeste rytteren av de på topp 10. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Det eneste jeg kan se for meg som et mulighet er at Porte slapp seg litt ned i dag for å spare seg, selv om det var en stor risiko. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Hva tror dere om Moviestar, hva blir deres hovedmål fremover? Kjøre for ungdomstrøya til Quintana og få ham høyere opp på sammenlagtlistene? Kommense etappene ser jo ut som noe som kan passe ham veldig godt, spesielt søndagens avsluttning. Er litt usikker på Froome, bra prestasjon om han greier å holde de andre på avstand frem til paris , sky laget begynner å bli tynt i rekkene. Men ser jo ut som om doptoget til Contador begynner å komme i form, så da spørs det om noen kan hanskes med den gjengen. Skal ikke rope for høyt om Contador, men mannen har ihvertfall ingen tillitt hos meg. /Masse skrivefeil her, sitter på mobil. Og er ganske dårlig fra før av Endret 12. juli 2013 av jihn Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Quintana er bankers for hvit trøye. Kommer til å gjøre det vesentlig bedre på neste tempo, som er kupert, kjører mye mer økonomisk enn Kwiatkowski og er bedre i fjellene, og med to knallharde fjellfinisher og to andre meget tøffe etapper kommer han til å ta flere minutter på Kwiatkowski. Med van Garderen og Pinot i total floppemodus har ikke de to fått nevneverdig konkurranse heller. Eneste som er i "nærheten" er Talansky, og han er åtte minutter bak. Så lenge Quintana ikke velter eller punkterer eller gjør noe annet dumt og ender hundre timer bak hovedfeltet tar han dette uten problemer. Ellers skal jeg gå til toppen av Mont Ventoux. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Så nettopp de siste 3 mila. Flat etappe, sidevind + Bjarne Riis i "spreng feltet" humør gjorde en ellers så forutsigbar etappe moro. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bare jeg som hater Cavenbæsj? Ååh begynner å hate sykkel. Dagens etappe. Hvorfor slap de Cav fram for faen? Kan være de var redd for at han skulle skubbe de og velte de. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Skal de holde han igjen da? Er jo ikke akkurat noe rugby det her.. Det finnes straffer for hindring med vilje og. Er jo en gentlemans sport. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hva faen snakker du om? Så du ikke at Kittle kjørte til siden for å slippe han forbi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå