InsertNumLock Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Bussen i mål på 26:20 og tidslimit på ca 36. Var redd for at flere skulle bryte i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er nesten så jeg irriterer meg når de norske avisene får det til å høres ut som at Froome virkelig gjorde en heroisk innsats i dag. Joda, det er godt gjort å henge med, men det var ikke kun pga. hans egen innsats. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Mindre risiko å angripe på siste fjell. Å begynne 70km fra mål kunne fort endt dårlig for Saxo og Movistar om de hadde sprukket. På den annen side er det mindre å tjene på å gå senere i etappen. Feilen var at ikke alle satset når det først begynte. Quintana hadde fem smårykk i seg uten å affiseres så veldig av det. Nekter å tro at Valverde, Kreuziger og Contador mellom seg ikke hadde noe igjen i kanna å prøve seg med. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Og i tillegg er det hviledag i morgen. Tror Valverde og Movistar kunne ha presset ut litt mer energi. Hvis de ikke klarer å kjøre fra Froome når han kjører godt over halve løpet uten hjelperyttere - når skal de gjøre det da? Men ikke glem at det er veldig lett for oss å sitte hjemme i sofaen og klage. Det er ikke vi som sykler 5 timer om dagen i stekende varme tre uker i strekk Uansett hva som skjer er det en helt utrolig prestasjon fra alle syklistene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hva var det som feilet Kiryienka? Er han totalt ute av form, eller har han hatt en ulykke i dag? Kjipt for både han og Sky at han gikk ut av TdF pga tidsfristen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Arghhh, regner med at jeg ikke er alene om å ikke helt vite hva man skal gjøre av seg i dag? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hviledager er noe herk. Merkelig hvor avhengig man blir. Jeg "sliter" spesielt når det er slutt. Har jo masse å gjøre, men det er noe som er annerledes liksom Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Greit å jobbe 15-22 når det er hviledag i Touren kjenner jeg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Som i fjor så foreslår jeg at alle dere som sliter fordi dere ikke får sett sykling tar dere en sykkeltur selv. 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har syklet allerede 5 timer i dag, likevel kjedelig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Da foreslår jeg at du skaffer deg en jobb, slik at du kunne syklet etter jobb. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva vil du fram til? Jeg har jobb, og ja jeg sykler som oftest til/fra jobb. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva vil du fram til? Jeg har jobb, og ja jeg sykler som oftest til/fra jobb. MOAR JOBS! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva vil du fram til? Jeg har jobb, og ja jeg sykler som oftest til/fra jobb. Jeg bare prøver å finne på ting du kan gjøre for å slippe å sitte stirre på en tom TdF-skjerm. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Satser på en frisk Kristoff i dag. En seier i touren ville gjort denne sesongen perfekt for ham. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nå blir vel Cav deklassifisert. Mister alle poeng på manager. Faen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det så jo absolutt ganske stygt ut... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Så nesten ut som det var med vilje. Veelers var ferdig med opptrekk, snur seg og ser at han ikke kan skjene ut til siden. Cavendish kunne kanskje i en opphetet situasjon ta det som at han blir observert bak, og at han kanskje ville trudd at Veelers stoppet opp med vilje for at ikke Cav skulle komme opp. Cav blir da hissig og gjør noen stunt på Veelers. Etter Veelers veltet tenkte nok Cavendish at det ikke var noe vits å fortsette, for han blir mest sannsynlig deklassifisert uansett. Og ja Cav, vi snakker om deg på forumene rundt omkring 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Intervjuet etterpå fikk meg ikke akkurat til å endre meningen min om at det så ganske stygt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå