Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hva faen er det som skjer generelt nå? Aldri sett noe lignende! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Nå blir det spennende her! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Synd med Kennaugh, så ikke bra ut! Virker som Porte tok ut alt igår. Men dette skal bli morsomt å følge Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tror dette kan bli tidenes Tour-etappe. Underholdningsverdi up to 11 hele veien! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Egentlig veldig betryggende etappe. Man ser at det er renere felt Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tror faktisk ikke det skjer noe mer i dag. Veldig typisk at når man bare sitter og venter på angrep så skjer det ingen ting. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skrudde nettopp på Tv'n, hvorfor er Porte så langt bak? Har det skjedd noe? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg så ikke når han ble dratt ifra, men etter hva jeg har forstått så ble han rett og slett frakjørt. Saxo og Movistar har satt ett høyt trykk på Sky laget, så Froome har vært alene den tiden jeg har sett på Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kjøring ut av helvete fra starten av, Kennaugh går i bakken, hele Sky faller av og Froome er isolert. Froome er nå alene mot ca. 11 Saxo- og Movistar-ryttere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Var noen tekniske problemer innblandet også. Mulig Sky sendte ned mange for å kjøre opp Kennaugh som forsvant utenfor kanten av veibanen og nedi buskaset, også satte spanjakkene opp tempoet og kjørte bort hele Sky. Aner rett og slett ikke. Blir interessant å høre intervjuet til Porte/Brailsford/Froome etter etappen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Etter det jeg hørte var det ikke mekanisk for Porte. Nå får Sky svi for at de gikk så hardt ut i går. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg tror jeg elsker Quintana. Eneste som prøver på noe som helst. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Bra dag. Har Kwiat, OPQS, Rolland og Clarke på Tour-manager. Vurderte å bytte inn Voeckler og Porte, men gjorde ikke det. Alt i alt greit. Helt bra var det ikke med vannbærerne og TvG, men Froome og Conta henter vel småjuggel på etappeplasseringen og et par klatrepoeng. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Herregud, aldri har jeg sett noen tabbe seg ut så kraftig som Movistar i dag... flashback til Uran^2 i 100km... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Når Quintana begynte å rykke på siste fjell fikk han null hjelp. Froome måtte ut av komfortsonen hver gang. Tenk om Contador, Kreuz og Valverde hadde hjulpet til og gått om hverandre. Froome i konstant svaremodus = sprekk etter kort tid. Faen meg for jævlig at Quintana må kjøre på lag med disse wheelsuckerne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 De skulle satt igang Quintana 70km tidigere. Froome burde takke Movistar for hvis han vinner TdF i år så er det takket være de. Conta var muligens litt kokt så Saxo kunne ikke gå, men dette er en gedigen tabbe fra Movistar. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Quintana skulle liksom gått solo 70km fra mål? Nei, de burde støtet stykkvis opp siste stigning og latt Froome tette lukene på egenhånd. Var dessverre bare Quintana som forsto/hadde krefter til det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det var nettopp det jeg mente, kom kanskje ut litt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå