Stonemeister Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Rimelig åpenbart at det er Kwiatkowski og Quintana som er the shit blant ungdomsrytterne. Bytter glatt etter tempoen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Ja, jeg har Tejay van Garderen og Niemiec som ungdomsrytter, det viste seg ikke å være noe lurt... Endret 6. juli 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ingen grunn til å avskrive Van Garderen enda. Kom på 5.plass ifjor, vær klar over det! Mange etapper igjen, som han kan gjøre gode plasseringer på. Dog. blir sammenlagt tøft! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har Kwiatkowski og Ion Izagirre. Håper sistnevnte fortsatt sitter i peloton. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har van Garderen og Quintana jeg, forøvrig. Viktig å prioritere ungdomsryttere føler jeg. Er jo firedobla poeng på de, i likhet med vannbærerne! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Evans graver dypt nå, ekkel type. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 van Garderen, Schleck og Evans kan avskrives i år ser jeg... Når de ikke henger med nå. Richie Porte as.. Fy faen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Der datt Rodriguez av også. Wow. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Fyfaen. Dette er imponerende av Porte! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 KJØR NÅ FROOME!! Conta bye bye! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Helvette. At jeg ikke byttet inn Richie Porte. Helvette. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Contador har åpenbart ikke spist nok biff i forkant av årets TDF. Endret 6. juli 2013 av Trollface 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Vel, Porte og Quintana skal i hvert fall inn, det er ikke noe å lure på. Contador synes jeg ikke var helt på nett. Er et halvt minutt fra Froome og ned til nestemann, som attpåtil er LAGKAMERATEN! Ricco-Piepoli all over again? Endret 6. juli 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Dette blir nok den beste etappen jeg har hatt, på årets tourmanager. Men så ligger jeg nr12 i privatligaen vår og Men, skulle ønske jeg hadde Froome, og ikke Contador.. Men prioriterte å få rå'a til Van Garderen, pga de får 4dobla... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har Froome, selvfølgelig. Gikk jo over all forventning, dette her. Håper bare han kommer seg til Paris med rent mel i posen, for alarmene har dessverre gått litt nå. Dette er litt for bra. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Grei nok dag. Froome, Sky-sjefen, Anton, Contador og Rolland får i alle fall poeng for meg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Wow, det var en syk etappe. Trodde ikke det skulle bli så mange minutter i sekken på enkelte. Evans tapte 4 minutter og 36 sek på Froome! Mollema/Ten Dam imponerer meg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Om tradisjonen fortsetter så er ikke Froome med i Tour de France til neste år og det blir da Porte sin tur til å være kaptein 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå