Stonemeister Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tæosend liters of milk. Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) At Edvald har stagnert er vel kanskje litt overdrevet, mannen er jo på egenhånd med i nesten hvert eneste spurttog uansett etappe, men merker jeg blir litt forbannet på Sky som ikke løfter så mye som en finger for å hjelpe Edvald til etappeseier. Endret 5. juli 2013 av bas Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, nå får dere stoppe. Det er to store favoritter til sammenlagtseieren: Froome og Contador. Du har selvfølgelig andre også, men disse to er de aller største. Både fordi de er de to beste rytterne i fjellene, men også fordi hele sesongen til Sky og Saxo har handlet om Tour de France. Begge lagene er uten noen store sprintere, og alt handler om å vinne touren. Saxo Bank har ikke hatt ett tog i en eneste spurt så langt, og det har heller ikke Sky. Hvis Sky hadde brukt krefter på å dra opp Edvald hadde de hengt etter i fjellene. Jeg er faktisk litt overrasket over at Edvald har fått lov til å kjøre så fritt som han har gjort så langt, med tanke på hvor viktig han er i fjellene. Om Edvald bør finne seg et nytt lag etter hvert er en annen diskusjon, og det kan godt hende han bør prøve seg på et lag som er bygget litt mer rundt ham. Men i årets Tour de France er Edvald i Team Sky, og han jobber for lagets interesser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 451 og halvparten sto Sagan for.... crap lag... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til i morgen! Endelig en fjelletappe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Endelig en fjelletappe. Da sitter jeg på buss. FML. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I morgen blir det sammenlagt kandidatene som skal tukte hverandre, dette blir rått! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Endelig en fjelletappe. Da sitter jeg på buss. FML. Sumo på mobilen da, vel! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Sumo på mobilen da, vel! TV2's TDF app fungerer som et gratis alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Tv2s TdF-app fungerer ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Den funker den, men man må ha sumobruker for å se live på den. Noen som har tips til vannbærere og liknende det er lurt å ha i dag? Endret 6. juli 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er det en diskusjon.no-liga i år? (TV2s tourmanager) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 diskusjon.no // tourdediskusjon 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Gleder meg veldig til å se duellen Quintana vs. van Garderen vs. Kwiatkowski vs. Pinot i dag. Blir avgjørende for hvordan oppsettet mitt blir før alpene. Pinot og Kwiat har den fordelen at de kun kjører for seg selv. Quintana og TvG kan fort bli låst til henholdsvis Valverde og Evans. Håper som juling på Kwiat og TvG, siden de også kan raske opp poeng på tempo. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Imponert over G.Thomas. Tipper han er glad for at han ikke ga seg! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Her er profilen over de to siste fjellene, som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Faen da TV2, viser en mini-dokumentar midt i bakken. Herregud Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Dæven døtte, Quintana. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå