Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det kommer helt an på hvordan det kjøres. Et brudd kommer naturlig nok til å gå, med noen ufarlige ryttere. Ellers tipper jeg etappen kommer til å brukes som transport til pyreneene blandt sammenlagtfavorittene.

Et scenario kan jo være at en av favorittene bruker dette som en skremme-etappe for å vise form når de andre ikke hadde trudd at det kom til å bli action. Spennende blir det garantert. Og i dag er det ekstra spennende med tanke på Edvald og kanskje at Lars Petter prøver på noen sprell. Blir en fin dag!

Lenke til kommentar

Fall! Edvald var en av de uheldige. Andre innblandet er Dani Moreno og Vande Velde. Fortsatt bare syklet 20km, så alt skal gå fint så lenge ingen skadet seg. Ser ut til at de kommer seg opp til hovedgruppa igjen uten problemer. Jens Voigt og Blel Kadri er i brudd, og har nå økt ledelsen til 2,5 min.

13:20 Utbruddet har nå ledelse på 6,5 min. Omega Pharma har tatt på seg drajobben i feltet. Vande Velde som falt tidligere har brutt.

Tror norsk TV kommer live rundt kl 14.00, så kan oppdatere hvis det skjer noe spennende til da. Ser ut til å bli en vanlig etappe med en liten gruppe alene som blir tatt igjen mot slutten. Blir nok massespurt i dag også.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Var ikke mange år siden Sigurd Sollien trodde Hushovd skulle brenne til med en langspurt og vinne opp en fjelletappe.

Stemmer det. Men, han er jo engasjert. Det som teller.

Flere enn meg som irriterer seg over amerikanern som kommer med radiorapportene? Kan ikke fordra harrykanske kommentatorer. Det blir helt feil

Lenke til kommentar

Mange som latterliggjorde han journalisten som sa Edvald hadde stagnert.

Fra mitt point of view så var han spot on.

Edvald bør finne seg et lag der han blir satset på skikkelig. Å være i et lag som jubler over at du ikke får den gule trøya bør være en indikator på at du er i feil lag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...