Simorinho Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Da er vi i gang! Mitt tips: 1. Garmin 2. SKY 3. Orica 4. BMC 5. OPQS Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tror selv det blir 1. Garmin 2. OPQS 3. Sky 4. Saxo 5. Orica Argos kan fort gjøre det bra. De må bare kjøre spurttog i 25 kilometer. Det er enorm maksfart på hele laget, men spørsmålet er om de klarer å holde det helt inn. Ellers vil selvfølgelig BMC og Movistar blande seg inn. Tipper det vil være større tidsdifferanse mellom lag 19 og lag 22 enn lag 1 og lag 19. Euskaltel kommer til å tanke så sykt, som vanlig. Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dagens etappe : Kort lagtempo som er paddeflat. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Lagtempo er moro! Blir spennende å følge med! Spennende å se hvordan topp 3 blir! Tror dette blir en kamp mellom Sky, Garmin og OPQS Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er spent på formen til Geraint. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Heia Edvald og heia de som gir meg poeng på tourmanager! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ok, Argos overrasker ingen med det søndagstempoet der. Ingen der som gidder å ta seg ut i dag. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Vis feks froome slipper seg av mot slutten av lagtempon og kommer inn i tidslimiten, vil han da få ekstratid, eller vil han få tiden som femtemann på laget kommer inn på? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 De første fem (eller flere om de er i samme gruppa) får samme tid. De som har sluppet får den tiden de bruker på etappen, så om han slipper, noe som forøvrig er utenkelig, taper han tid. Men laget til Sky venter på han om han får trøbbel. Tror faktisk hele laget ville stoppet opp om han skulle velte. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Mulig med edvald i gult etter morgendagen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Har OPQS-sportssjef, Kwiat, Cavendish og Froome. Lukter stramt av managerlaget mitt i dag. I tillegg er van Garderen og Paulinho der om Saxo og BMC innfrir. EDIT: @trygvegutt - Tvilsomt. Må i så fall lykkes med et brudd, og det får han ikke lov til å prøve av Sky. Litt kupert på slutten, så det er ikke umulig å komme inn før feltet, men det er nok ikke Edvald som gjør det om det skulle skje. Endret 2. juli 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det kan være en Edvald-etappe i morgen faktisk. Men, nå handler det om hvordan det utvikler seg mtp sammendraget. Men, det er bra sky ikke har gul trøye, sånn at de slipper å forsvare den. Da kan faktisk Edvald få mulighet til å gå hvis det ser greit ut Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Men edvald ligger 2 sekunder bak i sammendrag? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jepp, men det er ikke lett å få luke til hovedfeltet når "hele" feltet jobber for å få til massespurt. Det skjedde på den hardeste etappen hittil fordi nesten alle spurtkanonene hadde falt av. I morgen kommer alle spurterne til å sitte med og jobbe for å komme samlet til mål. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kaggis: "Har de bestetid så har de bestetid" Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Orica ja. Det hadde ikke jeg trodd gitt.. Morsomt med Gerrans da:) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dæven døtte meg bra av Orica. Visste at de skulle kjøre bra som lag, men mann for mann er de jo ikke bedre enn Garmin eller OPQS. Viser bare hvor viktig det er å holde jevnt tempo ved å rullere smart og kjøre for hverandre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tror selv det blir 1. Garmin 2. OPQS 3. Sky 4. Saxo 5. Orica Bah, bytter man om på Garmin og Orica var jeg et par hundredeler fra blink, hole-in-one og slam dunk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Får man poeng bare for én av rytterne på laget som kommer i mål eller for alle? Får jeg for alle er det helt ok det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå