sector Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er det noen som har erfaring med å handle fotopapir opp til og med A3, av best mulig kvalitet? Har kjøpt en fotoskriver, og trenger hjelp til å finne fotopapir el.l. Skal skrive ut mest portretter. Nettsider, butikker, inn- og utland, alt er av interesse. Erfaringene til fotografer som driver på mer enn litt hobbybasis er helst å foretrekke. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Det er nok ikke noe som heter best mulig. Det finnes forskjellig papir til forskjellige formål. Selv er jeg veldig glad i Epson Premium Luster. Endret 24. oktober 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er nok ikke noe som heter best mulig. Enig, men en god start er å prøve papir fra samme produsent som skriver i litt ulike varianter. Da ser du jo fort hvilke du liker så har du litt mer erfaring før du eventuelt tester fra andre leverandører. Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er ikke eg som har kjøpt skriveren, bare legger inn innlegg for fotografen. Men vet at skriveren er av merket Canon og kan skrive opp til A3. Det finnes vel både papir, lin og lerret. Noen som har erfaring med å skrive ut på slikt med blekkskriver? Lenke til kommentar
tow Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med Ilford Smooth Lustre Duo, som er dobbeltsidig versjon av Lustre. Gir fantastiske utskrifter, og glimt av flashback til gamle dager med monochrom Ilford-papir i mørkerommet Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med Ilford Smooth Lustre Duo, som er dobbeltsidig versjon av Lustre. Gir fantastiske utskrifter, og glimt av flashback til gamle dager med monochrom Ilford-papir i mørkerommet Hvor handler du? Lenke til kommentar
tow Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Ilford Smooth Lustre Duo, som er dobbeltsidig versjon av Lustre. Gir fantastiske utskrifter, og glimt av flashback til gamle dager med monochrom Ilford-papir i mørkerommet Hvor handler du? www.fotoimport.no -og skriveren er en Epson R3000 Endret 24. oktober 2012 av tow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå