Nator Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Litt stiv pris, siden det bare er HBO-programmer. Hadde vært bra om noen lagde et tilbud som inkl. HBO og andre gode serier og tv-programmer (alle dagsferske maks 24 etter USA releasene) til 99 kr i mnd. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Håper de fjerner den grusomme løsningen fra netflix hvor underteksten ikke kan skrus av. Det er frustrerende å måtte ha den gule stygge fonten konstant på, spesielt da man har engelsk som morsmål. Ser derfor kun på netflix med amerikansk VPN nå, noe som kan være upraktisk. Bytt språk til Engelsk, så tror jeg det er default av. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 HBO har snakket kjempelenge om å komme til Norge, men netflix kom likevel først. Tipper det er mange som ikke gidder å bytte nå. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 HBO har snakket kjempelenge om å komme til Norge, men netflix kom likevel først. Tipper det er mange som ikke gidder å bytte nå. For de fleste interesserte er det vel ikke snakk om enten/eller men om både/og. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har ikke fått noe mail, og jeg skrev meg opp på nyhetsbrevet første dagen. Sjekket akkurat, og det står at jeg er abonnent. Lurer på hva slags filmer de vil tilby. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 HBO har snakket kjempelenge om å komme til Norge, men netflix kom likevel først. Tipper det er mange som ikke gidder å bytte nå. Netflix vs HBO = Epler vs pærer Netflix er ikke i nærheten av å dekke mitt "behov" for hverken nye filmer eller serier. Til gjengjeld har de et greit utvalg av filmer og serier jeg ikke har sett. Hva gjelder serier er det dessverre et faktum at om jeg begynner å se en serie på Netflix vil jeg ganske snart havne i den situasjon at jeg ikke får sett de siste to sesonger som Netflix ikke kan tilby... Lenke til kommentar
FylleSpillern Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Norske tekster innen 24 timer? Ikke godt nok, jeg vil ha nynorsk dubbing med samisk tekst fordi jeg er nordic, baby! (Sarkasme: PÅ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå