FenrisC0de Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 http://gs9e.tripod.com/ftp.jpg <-- her ser dere hva jeg må skrive inn for å konfigurere ruteren.. det jeg vil få til er å få FTP`en min til å fungere. hva må jeg skrive inn? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 FTP er jo port 21.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 FTP er jo port 21.. Siden når da:)? Det er standardporten ja, men du kan jo kjøre det på hvilken port du vil. Uansett.. bildet kommer ikke opp. men: Om du har cisco ruter: Sett opp NATting fra 0.0.0.0 til din interne ip på riktig port. Har du netopia ruter: Åpne opp i brannmuren for riktig port, sett så opp nAT fra 0.0.0.0 til din interne ip for riktig port:) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 ******, Tripod er no dritt men uansett. her er infoen som jeg må plotte inn Avsenders Ip adresse og Subnettmaske Motakkers Ip adresse og subnettmaske Protokoll Avsenderport Mottakerport Regelnummer.. da er det bare og gjette.. hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå