jac Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tenker da på både MP3 og "vanlig" musikk. Det er greit om siden koster 10-20 kr måneden. På forhånd takk. Lenke til kommentar
magking Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 DC++ er best IMO, men krever litt mer av deg som bruker enn f.eks. Kazaa. DC++ kan lastes ned her Hvis du vil ha et enkelt program, last ned Kazaa-lite her Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg surfa nettet og kom over denne her: www.fruttymp3.tk Er ikke den litt drøy eller er det mye av sånt på nettet? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg bruker Kazaa-lite å det er jeg veldig fornøyd med... Finner nesten alt jeg søker på og d er gratis Du finner det på: http://www.kazaalitekpp.com/ Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg bruker Kazaa-lite å det er jeg veldig fornøyd med...Finner nesten alt jeg søker på og d er gratis Du finner det på:http://www.kazaalitekpp.com/ Er gratis,helt til RIAA kommer og banker på døra di 8) Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tenker da på både MP3 og "vanlig" musikk. Det er greit om siden koster 10-20 kr måneden. På forhånd takk. www.mp3.com Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 magking og jin-x er utestengt i 14 dagar for brudd på retningslinjene, punkt 5. Tråden stenges. Endring: Etter ein heller hektisk opprydningsrunde i forumet i dag; var eg nok litt kjapt ute med å stenge denne tråden. Tråden vert åpna igjen, forutsatt at alle klarer å holde seg til retningslinjene. Lenke til kommentar
Zig Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 www.mp3.com Så enig så enig, Beste gratisside ever, for alle typer musikk... Og sist men ikke minst; så lovlig som du får det! 8) Lenke til kommentar
Zig Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 www.mp3.com Så enig så enig, Beste gratisside ever, for alle typer musikk... Og sist men ikke minst; så lovlig som du får det! 8) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg bruker mest: IRC FTP Platebutikker (både CDON og vanlige butikker) Skal du ha en side med gratis, lovlig musikk har vi selvfølgelig MP3.com. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 www.mp3.com www.soundclick.com www.digitalsoundplanet.com Alle har LOVLIG gratis Mp3 musikk. Det finnes fremdeles en del mennesker som innbiller seg at all musikk som er gratis på lovlig vis, stinker. Om de bare visste.. Det er mye bra musikk i mange genre på disse stedene, og det dukker stadig opp nye lignende tjenester (for hovedsaklig unsigned artister som ønsker å nå et bredere publikum i håp om en kontrakt). For kosemusikk når du spiller et eller annet, eller bare vil slappe av i senga, gå til www.di.fm og start radioen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå