Querke Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Heisann! Skal kjøpe meg en ganske high-end PC som skal brukes til livestreaming av spill/video redigering og leveldesigning i dx10/dx11 (grafikkhåndtering og physics). Hovedmålet med PC'en er livestreaminga, pga. fps lagger + PC'en min klarer ikke å støtte 1080p stream. Uansett, delene jeg trenger er CPU, hovedkort, SSD og RAM. Her er det jeg tenkte på. Vennligst legg til innvendinger på alt, spesielt RAM og hovedkort. https://prisguiden.no/liste/135778 Jeg er også smålig overclocking entusiast. Og jeg har lyst til å få det beste for pengene selvfølgelig! Hvis dere har et ganske bra kabinett, så sleng med tips på dette også Endret 24. oktober 2012 av Querke Lenke til kommentar
Querke Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Forøvrig ser dere mine nåværende specs i signaturen min under mine innlegg. Og jeg har kjøpt GTX 570 skjermkort Endret 23. oktober 2012 av Querke Lenke til kommentar
Querke Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Bump, trenger dere mer info? Si i fra hvis dere gjør det. Vil bare ha litt innsyn på mobo/ram til CPU'n for en bra penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå