Prusk Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Selvsagt var de fortjent. Dere kjøpte Hazard for £30M. Vi kjøpte Clattenburg for £0M. Årest beste kjøp! Alt over er ironi. Jeg er fortsatt bitter når jeg ser hvor god Hazard er - selv om enkelte mener han "er litt ute av form". Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er fortsatt bitter når jeg ser hvor god Hazard er - selv om enkelte mener han "er litt ute av form". Det gjør det ikke noe bedre at Kagawa ikke greier sette noe særlig preg på vår midtane, spesielt med tanke at disse 2 kjøpene ble satt oppimot hverandre på stats og mål etc. Ingen tvil om at hazard pdd. er det beste kjøpet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen som har en youtube link til den episoden hvor Torres burde fått rødt kort i første omgang, som dere snakker om? Så bare delvis på kampen, og fikk ikke med meg det. Fikk iallefall med meg at Torres blei sendt ut av banen på latterlig grunnlag, og at ManU fikk ett offside mål når det var 9 mot 11. Så noe "sterk borteseier" som dere snakker om, vil jeg da ikke si at det var. En deilig borteseier derimot, kan jeg skjønne for dere ManU fans Personlig holder jeg med City i PL, så for min del klager jeg ikke på resultatet Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 http://www.101greatgoals.com/ har alt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Takker! Ikke noe tvil om at den er i drøyeste laget nei Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hva har skjedd der? En Chelsea supporter som har slått ned en vakt? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hva har skjedd der? En Chelsea supporter som har slått ned en vakt? Hahaha.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Vet ikke om det er det der, men det var visst noen som kastet en stol eller noe og skadet en vakt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Rått :-) ! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. Fuck Off Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Måten Fernando reagerer på (gestikulering mot dommeren) burde tilsi at DeGea "tar parti" med Torres ang. dommeren. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. Fuck Off Det vi lurer på, er vel hva deGea sier til Torres.. Endret 30. oktober 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. Fuck Off Ingen tvil om hva Torres skrek ut, tenkte mer på den korte samtalen mellom han og De Gea etterpå. Som Snurreleif sier, keeperen tar nok parti med Torres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Åh, skjønner. Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. Fuck Off Ingen tvil om hva Torres skrek ut, tenkte mer på den korte samtalen mellom han og De Gea etterpå. Som Snurreleif sier, keeperen tar nok parti med Torres. Misforsto den. Men ja, det er nok noe dritt eller enighet med dommeren. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Måten Fernando reagerer på (gestikulering mot dommeren) burde tilsi at DeGea "tar parti" med Torres ang. dommeren. Jepp. Var nok noe dritt-slenging der, iogmed at han plutselig måtte klø seg litt på kinnet/nesa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Smart fyr som skjuler det han sier da. Han har lært seg fort at det ikke er så mye som skal til før man får smekk på pungen av FA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så det samme når Balotelli og Dzeko sto og pratet sammen når Richards lå nede med skade. Begge to skjuler hva de sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå