Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt bitter når jeg ser hvor god Hazard er - selv om enkelte mener han "er litt ute av form".

Det gjør det ikke noe bedre at Kagawa ikke greier sette noe særlig preg på vår midtane, spesielt med tanke at disse 2 kjøpene ble satt oppimot hverandre på stats og mål etc. Ingen tvil om at hazard pdd. er det beste kjøpet.

Lenke til kommentar

Noen som har en youtube link til den episoden hvor Torres burde fått rødt kort i første omgang, som dere snakker om? Så bare delvis på kampen, og fikk ikke med meg det.

Fikk iallefall med meg at Torres blei sendt ut av banen på latterlig grunnlag, og at ManU fikk ett offside mål når det var 9 mot 11. Så noe "sterk borteseier" som dere snakker om, vil jeg da ikke si at det var. En deilig borteseier derimot, kan jeg skjønne for dere ManU fans :)

Personlig holder jeg med City i PL, så for min del klager jeg ikke på resultatet :roll:

Lenke til kommentar

Åh, skjønner.

Klasse. Lurer på hva han sa. Garantert noe stygt om dommeren. :p

Fuck Off

Ingen tvil om hva Torres skrek ut, tenkte mer på den korte samtalen mellom han og De Gea etterpå. Som Snurreleif sier, keeperen tar nok parti med Torres.

Misforsto den. Men ja, det er nok noe dritt eller enighet med dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...