Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, fy faen en er passe tett om en påstår at det ikke er noen kontakt der.

Edit: Og til karen her over som snakker om å sparke ballen i håndå på Luiz med vilje. På hvilken måte er det annerledes enn spillere som ser keeper kommer ut, sparker ballen til helvette bort å løper med vilje inn i keeper og blir taklet.

Endret av AnewZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg spør dere. Jeg nekter ikke for noenting. Jeg var 100 % sikker på at det var rødt med engang. Jeg trodde bare det var klarere. Mulig vinkelen gjør noe med det.

Ryktes at det Clattenburg har sagt (Til Mata og Hazard) er: "You're not winning today you f***** w******. I'm the boss here b****"."

Lenke til kommentar

Jammen godt du sensurerte deg, tror nesten noen kunne blitt støtt. Er det vitterlig noe poeng i spørre om noe så idiotisk? Trenger ikke få oss til å si når det er kontakt når du lett selv kan se det og det kan alle andre også. Soleklart rødt kort.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ryktes at det Clattenburg har sagt (Til Mata og Hazard) er: "You're not winning today you f***** w******. I'm the boss here b****"."

Høres helt søkt ut. Så søkt at det der tror jeg ikke på en plass, akkurat som den gifen du postet lenger oppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres helt søkt ut. Så søkt at det der tror jeg ikke på en plass, akkurat som den gifen du postet lenger oppe.

Uansett fair fucks (!) til Clattenburg om han bruker litt profanity ovenfor spillerne.

Lenke til kommentar

Ryktes nok mye rart, Emils. Ikke ta noe av det du leser nå for god fisk. Sikkert mange bitre personer der ute som vil skape rabalder. Synes uansett dere spilte helt fantastisk fotball til tider, og jeg ble grønn av misunnelse på trioen deres. Hazard og Mata oser det klasse av. Vi var heldige mot Lpool, og heldige i dag. Seieren er deilig, men det følger med en liten bismak.

Football, bloody hell.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ryktes nok mye rart, Emils. Ikke ta noe av det du leser nå for god fisk. Sikkert mange bitre personer der ute som vil skape rabalder. Synes uansett dere spilte helt fantastisk fotball til tider, og jeg ble grønn av misunnelse på trioen deres. Hazard og Mata oser det klasse av. Vi var heldige mot Lpool, og heldige i dag. Seieren er deilig, men det følger med en liten bismak.

Football, bloody hell.

Respekt!

Lenke til kommentar

Artig kamp. Jeg forberedte meg på tap, og i mitt hode var det "helt greit - vi taper mot et bedre lag". Plutselig ender vi opp med å vinne mot et bedre lag på en dårlig dag!

Skuffet over at vi ikke grep sjansen og kjørte over Chelsea når dem var 9 mann. Vi tapte på målforskjell i fjor, og i år kan Chelsea plutselig være laget vi må slå på målforskjell. Merkelig at Unied ikke setter opp tempoet og spiller på en touch gjennom Chelsea sin mur. På stillingen 2-2 trillet United mye ball, og på ca. pasning nummer 30, slår Rio (!) første en touchpasning - tilbake til Evans. Ellers brukte spillerne minst 2 touch, gjerne flere. Spillet var planløst og gikk uhorvelig sakte.

Mata og Hazard var brilliant. Luiz er en fargeklatt som kanskje burde fått kort i flere farger... Artig lag å se Chelsea spille om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...