Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var fem min mellom kortene, umulig å påstå at dere hadde kontroll på kampen om det ikke hadde skjedd noe mer med så kort grunnlag.

Jeg synes torres skulle blitt utvist i første, da hadde det kanskje ikke blitt 1-2 og 2-2 heller. Blir meningsløst å trekke sånne lange tankerekker.

I tillegg så var det en straffesituasjon der også, hva synes du om den?

Lenke til kommentar

Han er uansett en skam.

Var fem min mellom kortene, umulig å påstå at dere hadde kontroll på kampen om det ikke hadde skjedd noe mer med så kort grunnlag.

Jeg synes torres skulle blitt utvist i første, da hadde det kanskje ikke blitt 1-2 og 2-2 heller. Blir meningsløst å trekke sånne lange tankerekker.

Jeg trekker ingen konklusjoner eller operer med hva hvis. Jeg sier det jeg så, United fikk dommerhjelp på to avgjørende situasjoner.

Hvilken straffesituasjon sikter du til?

Lenke til kommentar

Nekter å tro at han har dratt en "black cunt" lignende uttalelse. Må være noe som har kommet uheldig ut eller noe hvis det stemmer.

rimelig trygg på at du har rett.

Ja, det som er litt rart er at det er prat om 2 forskjellige spillere i 2 forskjellige situasjoner.

Lenke til kommentar

Itillegg så er det ENESTE målet dere klarer å score mot våre 9 mann er faen meg med hjelp av dommerne.

Vet du hva grunnen til det er? Vi slutter som regel å skape sjanser når vi leder mot slutten av kamper. Om Chicha sitt hadde blitt avblåst, så hadde vi bare presset på helt til vi hadde fått en tredje scoring. Hater den mentaliteten, det kostet oss gullet sist gang.

Lenke til kommentar

Han er uansett en skam.

Jeg trekker ingen konklusjoner eller operer med hva hvis. Jeg sier det jeg så, United fikk dommerhjelp på to avgjørende situasjoner.

Handsen til Luiz i starten av andre omgang.

Lenke til kommentar

Itillegg så er det ENESTE målet dere klarer å score mot våre 9 mann er faen meg med hjelp av dommerne.

Vet du hva grunnen til det er? Vi slutter som regel å skape sjanser når vi leder mot slutten av kamper. Om Chicha sitt hadde blitt avblåst, så hadde vi bare presset på helt til vi hadde fått en tredje scoring. Hater den mentaliteten, det kostet oss gullet sist gang.

Vet selvfølgelig at dere sikkert ikke gidder å ta det siste åndedraget for å jobbe, men allikevel så sier jeg at det skjedde. Det er ingen garanti for at dere ville fått et mål til.

Han er uansett en skam.

Okei. Diskutabel er den, men samtidig så er det 50/50.. Hadde han dømt, okei, dømmer han ikke, nei vel. Synes du er er klar straffe at man skyter en ball opp i armen på 2 meter? Jeg vet ikke om det er vanlig å dømme der, men det er fut mulig dere skulle hatt en straffe også.

Men bedre med straffe mot enn offsidemål og feilaktig rødt kort.

Lenke til kommentar

Ikke straffe imo. Sett flere lignende, og man pleier å la de gå, med mindre de er på vei mot mål. Kommentatoren og studioet var vel enige og. Vglive forklarer det greit:

Valencia legger inn fra høyre. Ballen treffer hånda til Luiz, men det er så kort avstand at det ser greit ut at det ikke blåses.

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er det straffe. Han gjør seg selv større ved å ha armen der, og det hindrer innlegget fra å havne i boksen. Forøvrig la jeg merke til at Luiz hadde armene på ryggen når United scoret. Dette var utenfor boksen. Mens i denne situasjonen er armene i hytt og gevær inni boksen. Studio er dog helt uenig med meg.

Lenke til kommentar

Nekter å tro at han har dratt en "black cunt" lignende uttalelse. Må være noe som har kommet uheldig ut eller noe hvis det stemmer.

rimelig trygg på at du har rett.

Ja, det som er litt rart er at det er prat om 2 forskjellige spillere i 2 forskjellige situasjoner.

Isåfall har FA enkelt å greit å følge den praksis de har mtp på spillere som gjør det samme.

X antall kamper straff.

Lenke til kommentar

Nei Clattenburg skal ikke straffes som en spiller. Han er en person som FA sender ut, om deres egne kommer med rasistiske utsagn så skal han være ferdig som dommer. Det er ikke noe om at han skal sone kamper. Han vil aldri bli respektert og om FA vil ha rasister som dommere kan de vel like så gjerne tilkalle KKK.

Om du på jobben din kaller en person for en svart jævla taper, og du jobber i "Vend Rasismen Ryggen" så synes du at du fortjener å jobbe der?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Emils - hva om:

- Torres ble rettmessig utvist i 1.omgang, hadde dere fått 2-2 da?

- Vi hadde fått straffe på 1-2, hadde dere scoret mål nummer to da?

"What Ifs" er som regel ikke mye å rette seg etter.

Totalt sett så kan jeg gå med på at vi var heldig på offsidesituasjonen, men ellers må jeg strengt tatt si at det var like mye feil begge veier, men å gi Clattenburg skylden for offsiden er helt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Angående det som muligens skulle vært en straffe, vist vi snur på det, Valencia ser at Luiz har armene bredt og sikter og skyter så han treffer hånda i håp om å få straffe.

Skulle det da vært straffe?

Når det er så nærme mener jeg at det ikke skal idømmes straffe uansett, av nettopp grunnen ovenfor.

Men som nevnt, verre å sende ut en mann og godkjenne offside mål enn å ikke gi et straffe.

Uansett en rævva dommer som aldri skulle ha dømt 2 topp lag, vist dette med rasehets stemmer blir vi vel forhåpentligvis kvitt ham.

Lenke til kommentar

Nei Clattenburg skal ikke straffes som en spiller. Han er en person som FA sender ut, om deres egne kommer med rasistiske utsagn så skal han være ferdig som dommer. Det er ikke noe om at han skal sone kamper. Han vil aldri bli respektert og om FA vil ha rasister som dommere kan de vel like så gjerne tilkalle KKK.

Om du på jobben din kaller en person for en svart jævla taper, og du jobber i "Vend Rasismen Ryggen" så synes du at du fortjener å jobbe der?

Helt enig. Men enn så lenge er dette twitterrykte. Så la oss ikke ta helt av.

Lenke til kommentar

Gary Neville er iallefall en fyr som ikke er redd for å si det han mener, selv om faktisk det taler mot gamle klubben. Det er slike mennesker man faktisk kan respektere og godta.

Two wrongs

Asked if the decision inadvertently made up for failing to send off Torres in the first half, Neville responded: "Two wrongs don't make a right. I think that the referee got the first one wrong and he got the second one wrong.

"He got both wrong and it is not good for the referee either way. The first one could have been a red card and the second one was not a yellow.

"The first one in any shape or form is seen as violent or dangerous play. It was a nearly neck-high challenge.

"The referees are getting in mess about this issue because the public are saying they are all cheats. They are not cheats. At times they might be anticipating a challenge.

"Sometimes there are cheats, sometimes there are bad dives. It is an impossible and good luck to them, they take it on."

Lenke til kommentar

Emils - hva om:

- Torres ble rettmessig utvist i 1.omgang, hadde dere fått 2-2 da?

- Vi hadde fått straffe på 1-2, hadde dere scoret mål nummer to da?

"What Ifs" er som regel ikke mye å rette seg etter.

Totalt sett så kan jeg gå med på at vi var heldig på offsidesituasjonen, men ellers må jeg strengt tatt si at det var like mye feil begge veier, men å gi Clattenburg skylden for offsiden er helt feil.

Hva om Torres hadde blitt sendt i gerderoben. Det hadde vært fair og lite å si på. Vi hadde misset Torres i 3 kamper og vi ville misset en spiss. Om vi hadde fått 2-2? Det vet jeg ikke.

Om dere hadde fått straffe på 1-2? Jeg mener vel egentlig at den hadde vært billig, men vi vet som sagt ikke om vi hadde scoret. Vi ville måtte jage og vi kunne fort ha klart det.

Jo Cluttenberg og dommerfolka skal ta på seg ansvaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...