Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Vi hadde en del kamper på rad vi ble bortdømt mot Chelsea som bl.a førte til at seriegullet gikk til London, mens nå har vi hatt en del kamper på rad hvor Chelsea har blitt bortdømt.

Du er en søt liten skrue du.

Som om Chelsea ikke har blitt dømt bort i viktig kamper, tør jeg å nevne CL semifinalen i 2009?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ok. Kan ikke skyte på meg å ha fulgt med så lenge, men har fått med meg kjempe-offsiden til Drogba. Men på de 3 siste oppgjørene så teller jeg 3 offside-mål og et straffespark som ikke skulle vært. Alle målene avgjørende for at United tar poeng. Og dette er ikke kritikk av klubben, men av dommerne som gang på gang greier å gjøre så store feil.

Kampen før den divet Cole seg til et frispark som Drogba brøytet i mål. Kampen før den fikk Chelsea straffe på en hands, omtrent identisk situasjon som med Luiz i dag.

Lenke til kommentar

Vi hadde en del kamper på rad vi ble bortdømt mot Chelsea som bl.a førte til at seriegullet gikk til London, mens nå har vi hatt en del kamper på rad hvor Chelsea har blitt bortdømt.

Du er en søt liten skrue du.

Som om Chelsea ikke har blitt dømt bort i viktig kamper, tør jeg å nevne CL semifinalen i 2009?

Hva i mitt innlegg er det du svarer på her?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, ok. Kan ikke skyte på meg å ha fulgt med så lenge, men har fått med meg kjempe-offsiden til Drogba. Men på de 3 siste oppgjørene så teller jeg 3 offside-mål og et straffespark som ikke skulle vært. Alle målene avgjørende for at United tar poeng. Og dette er ikke kritikk av klubben, men av dommerne som gang på gang greier å gjøre så store feil.

Kampen før den divet Cole seg til et frispark som Drogba brøytet i mål. Kampen før den fikk Chelsea straffe på en hands, omtrent identisk situasjon som med Luiz i dag.

Ja ok, da er vi mildt sagt skuls.

Lenke til kommentar

Er ærlig når jeg sier Chelsea tok over kampen etter ca 30 min spilt og til utvisningen.

Og siden du i innlegget før sa at dere var best fram til vi fikk "hjelp" så mener du mao at den første utvisningen var hjelp fra dommeren, og ikke korrekt?

Er vel det andre røde kortet han tenker på.

Lenke til kommentar

Telegraph Sport ‏@TelegraphSport

Chelsea have lodged a complaint to the Premier League delegate with regards to "inappropriate language" used by referee Mark Clattenburg

Telegraph Sport ‏@TelegraphSport

...two of their players were allegedly racially abused during today's game with Manchester United. #cfc #mufc

Her er dommeren deres, United... Er dette sant er det virkelig trist. Får håpe det er sludder.

Lenke til kommentar

a>

Når united spiller fotball er jo også keeper med i offside regel, blir så forbanna lei av alle united haters som kommer med falsk info...

Hernandez er omtrent på samme linja som cech, så den er ikke enkel for dommer.

Men fra spøk til alvor, så hadde vi flaks idag.

Lenke til kommentar

Dafuq? Har clattenburg rasehetset 2 chelsea-spillere? Høres helt søkt ut, men er jo selvfølgelig Finito for clattenburg hvis det stemmer.

Dog, er jeg veldig interessert i å vite hvorfor han ene funskjonæren lå nede å fikk behandling i andre omgang. Så ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Dog, er jeg veldig interessert i å vite hvorfor han ene funskjonæren lå nede å fikk behandling i andre omgang. Så ikke bra ut.

Dan Levene ‏@BluesChronicle

To clarify: the suggestion is that the steward was hit by an item thrown from the Matthew Harding End.

Dan Levene Dan Levene ‏@BluesChronicle

Several suggestions the steward injured at SB today had been hit by a seat thrown from crowd. Disgraceful if true. Hope guilty party caught.

Lenke til kommentar

Er ærlig når jeg sier Chelsea tok over kampen etter ca 30 min spilt og til utvisningen.

Og siden du i innlegget før sa at dere var best fram til vi fikk "hjelp" så mener du mao at den første utvisningen var hjelp fra dommeren, og ikke korrekt?

Jeg synes vi var best til Ivano ble utvist. Etter at Ivano ble utvist ble det mer jevnt. Når Torres ble utvist, altså dere fikk hjelp, så er det jo teoretisk umulig å spille mot United med 9 mann. Itillegg så er det ENESTE målet dere klarer å score mot våre 9 mann er faen meg med hjelp av dommerne. Jeg vet ikke hvordan dere kan si kampen er vunnet fortjenet. Vi hadde full kontroll før Clutenberg begynte å suge Sir Alex.

Merk: Jeg sier ikke at Ivanovic ikke skule hatt kort, men det som skjer etter det kortet er avgjørende.

Om det stemmer at han har rasehetset noen Chelsea spillere så håper jeg han er FERDIG for all tid som dommer. Så ja, sleng han til helvete ut.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...